خبرگزاری کار ایران

صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در شیراز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۸۶

سومین مرکز نمایندگی شرکت مادر تخصصی صندوق تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به منظور تمرکز زدایی از مرکز کشور، در شهر شیراز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاح سومین مرکز نمایندگی شرکت مادر تخصصی صندوق تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حضور معاون آموزش،پژوهش و فناوری، سرپرست معاونت صنایع وزارت صمت و مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پشرفته و مدیران ارشد این مجموعه و مسئولین استانی برگزار شد.

در این آیین رییس صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته گفت: ما درصدد تمرکززدایی از مرکز کشور هستیم و می‌خواهیم باور توانستن را به تمام هموطنان خود در کشور تزریق کنیم.

نقی پور افزود: امروز اگر فراموش کنیم که چه توانایی‌هایی داریم، هرگز نمی‌توانیم از شرایط سختی که برای میهن عزیزمان ایجاد کرده‌اند عبور کنیم. مردم ما در طول تاریخ همیشه به ذکاوت و هوشمندی شهرت داشته‌اند و در اغلب حوزه‌ها جزو پیشگامان بوده‌اند.

وی اضافه کرد: حال که در عصر فناوری به سر می‌بریم باید در این مساله نیز پیشگام باشیم. هر مساله‌ای که فناوری‌های پیشرفته مرتبط باشد یکی از کلیدهای توسعه پایدار کشور به حساب می‌آید و ما باید با شناسایی مزیت‌های موجود داخلی فناوری‌های مورد نیاز را گزینش کنیم و به آنها دست یابیم.

نقی پور تصریح کرد: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته باور دارد که ایرانی می‌تواند و ما آمده‌ایم تا سمفونی فناوری را در کشور به نوایی دلنشین تبدیل کنیم.

پیش از این دو مرکز دیگر در مراکز استان‌های آذربایجان شرقی و هرمزگان افتتاح شده بود و قرار است تا پایان سال مراکز بیشتری در کشور مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز