خبرگزاری کار ایران

با حمایت قوه قضائیه صورت گرفت؛

مطالبات کارگران مه نخ، فرنخ و نازنخ پس از حدود ۱۶ سال پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۹۲

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: با پیگیری دستگاه قضایی این استان، مطالبات کارگران شرکت‌های ریسندگی مه نخ، فرنخ و نازنخ پس از حدود ۱۶ سال به آنها پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام نورالله قدرتی امروز (شنبه 9 آذر ماه) با تشریح وضعیت مطالبات کارگران شرکت ریسندگی فرنخ گفت: با اجرای تصمیمات ستاد مقاومتی استان قزوین جهت تعیین تکلیف وضعیت طلب کارگران این شرکت، پس از گذشت ۱۶ سال بالغ بر  ۲۰۰ میلیارد ریال از مطالبات آنان پرداخت گردید.

وی افزود: اموال شرکت در رهن بانک‌ها و ادارات بوده است و این امر پرداخت مطالبات کارگران شرکت را با مشکل مواجه کرده بود اما به لحاظ اینکه طلب کارگران جزو دیون ممتازه شرکت بوده با تصمیم ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین و به استناد مواد قانونی متعدد سوله‌های داخل شرکت، آهن‌آلات و سایر اموال مشابه به فروش رسید.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به فعال بودن تولید در شرکت فرنخ گفت: در پرداخت مطالبات کارگران این نکته مهم هم در نظر گرفته شد که تولید شرکت با مشکل مواجه نشود، مدت مدیدی است که شرکت‌های مه نخ و نازنخ غیرفعال می‌باشند، اما شرکت فرنخ همچنان مشغول تولید است.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: عدم توجه به تقاضای کارگران طلبکار سبب نارضایتی بیشتر و اعتراضات جمعی در سطح شهر و مواردی از این دست می‌شود که متاسفانه سوءاستفاده افراد و گروه‌های ضدنظام را به همراه داشته و علاوه بر این عرصه برای مدیریت شرکت نیز تنگ شده و در نهایت تولید با مشکل مواجه می‌گردد که خواست ما قطعا این نبوده و نمی‌باشد.

وی یادآورشد: دوره جدید قوه قضاییه که دوره تحول نامگذاری شده فرصت خوبی برای کمک به واحدهای تولیدی است که بر اثر تحریم‌ها و اهمال و سهل انگاری برخی مسوولان دچار مشکل شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز