خبرگزاری کار ایران

مشکلات تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش صنعت کفش بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۳۶۵

کارگروه ملی صنعت کفش با هدف بررسی مسائل و مشکلات و تامین مواد اولیه به منظور رونق تولید این صنعت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای جلسه «افسانه محرابی» مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی ایجاد شهرک‌های تخصصی کفش را یکی از اولویت‌های کاری این وزارتخانه برشمرد و گفت: به منظور ساماندهی و متمرکز شدن واحدهای تولیدی در این صنعت برای کاهش قیمت تمام شده با تجمیع برخی هزینه‌ها در دستور کار دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی قرار گرفت.

مدیر کل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی همچنین با تشریح وضعیت این صنعت و تاکید بر حفظ وضعیت موجود و رقابت سالم، اهمیت کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت محصولات و تولید صادرات محور را از جمله موارد قابل توجه تولیدکنندگان در این صنعت توصیف کرد.

در ادامه این نشست گزارش‌های متعددی از روند این صنعت در استان‌ها اعلام شد که از پیشرفت مناسب احداث شهرک تخصصی کفش در استان آذربایجان شرقی و استان قم حکایت داشت.

همچنین اقدامات مناسبی که باید در راستای پیشرفت بهتر ایجاد این شهرک‌های تخصصی مورد توجه قرار گیرد دراین جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

کمبود منابع مالی با بهره مناسب و ضرورت پیگیری‌ها و درخواست مساعدت‌های لازم جهت ارائه تسهیلات به منظور پیشرفت بهتر احداث شهرک‌های تخصصی و نیز پیگیری تامین سرمایه در گردش از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگروه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز