خبرگزاری کار ایران

حکم مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی توسط وزیر کار امضا شد+متن حکم

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۸۶۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با استناد به پیشنهاد هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه طی حکمی «مصطفی سالاری» را به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه در راستای اجرای بند ( ج) ماده واحده قانون اصلاح  مدیریت ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ اساسنامه صندوق تامین اجتماعی با اتفاق آراء "مصطفی سالاری" را به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد کرد و در جلسه مورخ ۴ تیر ۹۸ که به ریاست  "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد؛ مصطفی سالاری به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد. 

در حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: نظر به ‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و با استناد به قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت و خدمات کشوری، بنا به پیشنهاد هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و تاییدیه سازمان اداری و استخدامی کشور، به‌ موجب این حکم به‌عنوان" مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی" منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: اینک که در دهه چهارم از حیات پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم به ‌موازات شکوفایی و مسئولیت‌های روزافزون انقلاب اسلامی در دولت تدبیر و امید برآمده از آرای قاطع مردم شریف آگاه و متعهد ایران و هم‌چنین با عنایت به نقش بسیار مهم و مؤثر سازمان تأمین اجتماعی در رسیدن به اهداف مندرج در سیاست‌های کلی نظام و سند چشم‌انداز بیست‌ساله و کلیه اسناد قانونی منبعث از آن، لازم است سازمان نقش کارآمدتر و مؤثرتری را در این پیشرفت ایفا کرده و از منافع ملی و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، بالأخص حقوق صاحبان اصلی سازمان یعنی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران صیانت نماید.

ازاین رو، توجه ویژه به سیاست‌ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و هیات امنای محترم سازمان و این وزارتخانه از اولویت‌ها و وظایف جنابعالی است. لذا انتظار می‌رود با تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان و مستعد و روش‌های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی آن سازمان، خصوصاً اطمینان از کفایت کنترل های داخلی، به روز رسانی حساب‌ها و انجام حسابرسی به موقع از فعالیت‌های مالی، حداکثر تا پایان سال جاری ضمن ارتقای شفافیت و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی، بستری مناسب جهت افزایش بهره‌وری سازمان را فراهم آورید. امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) با تلاش صادقانه و در جهت تحقق آرمان‌های رفیع امام راحل عظیم‌الشان (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) موفق و مؤید باشید.

سالاری سابقه‌ی استانداری‌های استان های بوشهر و گیلان در دولت تدبیر و امید را در کارنامه‌ خود دارد. مصطفی سالاری فارغ‌التحصیل دوره‌ی دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بوردوی فرانسه و دانش آموخته‌ی دوره دکترای حقوق عمومی از دانشگاه تهران است. سالاری جوان‌ترین استاندار فعلی کشور است.   

سالاری سوابق متعدد اجرایی در حوزه‌های مرتبط با توسعه‌ی اجتماعی، مناطق آزاد اقتصادی، بنگاه‌داری و ... دارد. وی دارای تجارب موثری در ارتباط  با جوامع کارگری است و قائم مقامی سازمان پارس جنوبی و مدیریت پارس شمالی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز