خبرگزاری کار ایران

مقیمی:

افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ سال به ۵ سال

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۳۳۴

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اصلاح ماده ۱۶۷ قانون مالیات‌های مستقیم و افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ به ۵ سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرشاد مقیمی در جلسه کمیته رفع موانع تولید استان گیلان که در شهرستان رودسر برگزارشد، اظهار داشت: افزایش زمان تقسیط مالیات بنگاه‌های تولیدی از ۳ سال به ۵ سال از مصوبات سران سه قوه بوده و در راستای حمایت از بنگاه‌های تولیدی و ارتقای تولید و اشتغال صورت گرفته است.

به گفته وی؛ واحدهای تولیدی در صورت ارتقای وضعیت تولید و تایید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌توانند نسبت به افزایش زمان تقسیط مالیات مطابق مصوبه اخیر سران سه قوه اقدام کنند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر این موضوع که مدیران دستگاه‌های مربوطه، راهکارهای پیشنهادی را درجلسات کمیته رفع موانع تولید ارائه نمایند، گفت: وزارت کشور به تمامی استان‌ها ابلاغ کرد موضوع رونق تولید باید در اولویت کارها قرار گیرد و فقط به صدور مصوبات اکتفا نشود؛ بلکه باید جلسه پیگیری و اجرای مصوبات نیز به طور مستمر برگزار شود و کارها رو به جلو برود.

مقیمی تاکید کرد: دستگاه‌هایی که به رونق تولید کمک می‌کنند، باید حتما مورد تشویق قرار گیرند و آن عده‌ای هم که در این شرایط انگیزه‌ای برای کمک ندارند نیز باید از نوع خودشان تشویق شوند. 

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تسهیل موانع پیش روی تولید خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم با تمام توان زمینه اجرای فرمان مقام معظم رهبری را فراهم نماییم.

مقیمی تاکید کرد: برگزاری جلسات کنترل، نظارت و پایش از تصمیم گیری‌های جلسات کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان و استان یکی از مهمترین اقدامات در هر استان است.

وی اظهار داشت: آنچه که دولت و قانون به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در وزارت صمت تفویض کرده، عینا به ستاد استان‌ها واگذار شده و ابلاغ استاندار همان قابلیت اجرا را در شهرستان و استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز