خبرگزاری کار ایران

عیسی منصوری خبرداد:

ادامه تعریف بسته‌های جدید اشتغالی در وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۳۰

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: تعریف بسته‌های جدید اشتغالی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه‌ خواهد یافت و اشتغالزایی و صیانت از نیروی کار به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، عیسی منصوری در جریان سفر به استان اردبیل از طرح‌های اشتغالی بهره‌مند از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بازدید کرد.

وی گفت: اردبیل یکی از استان‌های موفق و پیشرو در اجرای طرح اشتغال روستایی با تعریف طرح‌های اشتغال‌زای متعدد روستایی است.

منصوری تصریح کرد: طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری یکی از طرح‌های موفق اشتغالی است  که نتیجه آن با تکمیل و احداث این واحدها در مناطق روستایی نمایان می شود. 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: پیگیری مشکلات طرح‌‌های بهره‌مند از تسهیلات به همراه نظارت یکی از حرکات مثبت این استان در جهت حمایت از طرح‌های اشتغالی است.

وی در جریان این بازدیدها  از ۱۰ واحد اشتغالی بهره مند از تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر به صورت شبانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث و مشکلات این طرح‌ها قرار گرفت.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان " نیر " خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی این شهرک به صورت ویژه و ملی پیگیری خواهد شد.

منصوری همچنین از روند احداث مجتمع مدرن گردشگری و آب درمانی شهرستان نیر بازدید کرد و گفت:  قطعا این مجتمع یکی از طرح‌های موفق اشتغال روستایی سطح کشور بعد از احداث خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز