خبرگزاری کار ایران

۹ عنوان دوره آموزش‌های مهارتی تلفیقی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۲۹۶

مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های نوین آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری ۹ عنوان دوره آموزش فنی و حرفه‌ای تلفیقی(الکترونیکی و حضوری) در مراکز دولتی این سازمان برای کارجویان و شاغلان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، آرش بهرامی (مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های نوین آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای) با اشاره به اینکه هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی تلفیقی، توسعه کمی و کیفی دوره‌های آموزش مهارتی برای کارجویان و شاغلانی است که امکان شرکت در دوره‌های کاملاً حضوری را ندارند، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی تلفیقی مشابه دوره‌های حضوری ارائه می‌شود، با این تفاوت که کارآموز در این روش، بخشی از مطالب را از طریق سامانه مهارت آموزی الکترونیکی سازمان (eskill.ir) با نظارت مربی الکترونیکی دریافت می‌کند و بخش کارگاهی دوره را نیز به صورت حضوری در کارگاه مربوطه تحت نظر مربی حضوری آموزش می‌بیند.

بهرامی گفت: دوره‌های آموزشی تلفیقی در رشته‌های رایانه کار مایکروسافت پروجکت درجه ۲، رایانه کار مایکروسافت پروجکت درجه ۱، عکاسی دیجیتالی، پرورش ماهیان آکواریومی، plc  درجه دو،plc درجه یک،  کارآفرینی مقدماتی و تکمیلی و حسابداری صنعتی مطابق با استانداردهای آموزشی برگزار می‌شود.  

وی از ابلاغ شیوه‌نامه اجرای آموزش تلفیقی به مراکز آموزشی خبر داده و گفت: در حال حاضر حدود ۶۰۰ نفر از مربیان علاقه‌مند به تدریس با این شیوه در سامانه مهارت آموزی الکترونیکی ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری‌های نوین آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از پیش‌بینی برگزاری ۶ هزار  نفر-دوره  آموزش تلفیقی در سال جاری خبر داد.

وی افزود: کاربرانی که تمایل دارند در دوره‌های آموزش تلفیقی ثبت نام کنند، می‌توانند از ابتدای تابستان از طریق پورتال جامع آموزشی سازمان به نشانی  www.portaltvto.com  بخش «ثبت نام در دوره‌های آموزشی»  شهر محل سکونت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز