خبرگزاری کار ایران

سیدعلی آقازاده مطرح کرد:

افزایش سرمایه هپکو به صلاح نیست/رأی مجمع عمومی هپکو خلاف تعهدات سازمان خصوصی‌سازی بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۵۷

استاندار مرکزی گفت: در شرایط کنونی افزایش سرمایه شرکت هپکو اصلا به صلاح این مجموعه نیست و چیزی جز هدر دادن تلاش های مجموعه مسئولان استان و آثار منفی، به دنبال نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سیدعلی آقازاده(استاندار مرکزی) افزایش سرمایه شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو را به صلاح ندانسته و معتقد است که سازمان خصوصی‌سازی علی‌رغم قول‌هایی مبنی بر عدم افزایش سرمایه تعهدات خود را زیر پا گذاشته است.

او در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان، در خصوص بحث‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه شرکت هپکو گفت: به رغم تمام قول‌های سازمان خصوصی سازی در رابطه با عدم افزایش سرمایه شرکت هپکو، متاسفانه در مجمعی که اخیرا برگزار شده، تمامی این تعهدات زیر پا گذاشته شده و افزایش سرمایه این شرکت در دستور کار قرار گرفته است که به اعتقاد من این حرکت هیچ آثار مثبتی نخواهد داشت.

طبق اظهارات آقازاده؛ افزایش سرمایه شرکت هپکو مشکلات این مجموعه را پیچیده تر می کند. در این خصوص مکاتباتی با شخص رئیس جمهور، سران سه قوه و نمایندگان استان صورت گرفته است. مطمئنا این افزایش سرمایه تمامی زحمات مجموعه مسئولین استان و اعضای این کارگروه را در طول این مدت به هدر خواهد داد؛ بنابراین هرچه زودتر باید این موضوع اصلاح شود. در شرایط فعلی افزایش سرمایه را اصلاً به صلاح شرکت هپکو نمی بینیم و  این اقدام چیزی جز آثار منفی در بر نخواهد داشت.

این در حالی است که مطابق گزارشی که چندی پیش در ایلنا منتشر شده، افزایش سرمایه این شرکت سازنده ماشین‌آلات راهسازی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت در مجمع عمومی اخیر شرکت تایید شده است.

در عین حال استاندار مرکزی اردیبهشت امسال خبر خلع ید سهام‌دار شرکت هپکو اعلام کرده بود اما همین سهام‌دار درخواست افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت شرکت داده بود که توسط سازمان خصوصی‌سازی تایید شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز