خبرگزاری کار ایران

در بیانیه شورای اسلامی کار ماشین‌سازی تبریز مطرح شد؛

علیرغم پیگیری‌های مکرر زورمان به لغو واگذاری ماشین‌سازی تبریز نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۲۳

شورای اسلامی کار ماشین‌سازی تبریز و شورای اسلامی کار ریخته‌گری ماشین‌سازی خواستار لغو واگذاری‌ این واحد تولیدی به دلیل عدم رعایت اصول واگذاری در واگذاری‌های پیشین آن شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای اسلامی کار ماشین‌سازی تبریز و شورای اسلامی کار ریخته‌گری ماشین‌سازی طی یک بیانیه مشترک خواستار لغو واگذاری‌ این واحد تولیدی به دلیل عدم رعایت اصول واگذاری در واگذاری‌های پیشین آن شدند.

این کارگران تاکید دارند که شرکت‌های مذکور باید به اهل و حافظان بیت‌المال صورت گیرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ما کارگران شرکت‌های مادر تخصصی ماشین‌سازی تبریز و شرکت ریخته‌گری ماشین‌سازی مراتب اعتراض و مخالفت خود را با اقدامات اخیر سازمان خصوصی‌سازی برای پافشاری فروش غیرقانونی دوباره این شرکت‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی که پشت پرده‌های خاص خود را دارد، اعلام می‌داریم و علیرغم نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های مکرر نهادهای داخلی شرکت از مراجع تصمیم‌گیری کشوری و استانی و پیگیری نمایندگان مجلس این استان، گویا زور کارگران زحمتکش به قدرت باندبازی و نفوذ سودجویان نرسید و نمی‌رسد.

در بخش دیگری از این بیانیه نوشته شده است: از این رو ما کارگران با هر شخص و اشخاصی که با نام خریدار و با وجهه دلال املاک توسط سازمان خصوصی‌سازی قصد ورود و احیانا شیطنت را داشته باشد، قطعا مخالفت خواهیم کرد. کارگران در جهت تعیین تکلیف شرکت‌های مذکور تقاضا دارند، واگذاری به اهل و حافظان بیت‌المال صورت گیرد تا بقای این شرکت‌های مادر تخصصی برای پیشرفت صنعت کشور و برای آیندگان حفظ و دست سودجویان که به بهانه اصل 44 که تا کنون در اکثر واگذاریها اصول آن رعایت نشده کوتاه گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز