خبرگزاری کار ایران

حقوردی: پنالتی ناحق بود و به خاطر همین گل نشد/ بالاخره طلسم باخت‌هایمان شکست

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۶۴۶

مدافع پیکان در مورد برتری مقابل ماشین سازی و قطع نوار ناکامی تیمش صحبت کرد.

حجت حقوردی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پیکان مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و ماشین سازی را همه می‌شناسند و می‌دانند چه تیمی است و بردن آنها چه کار سختی است، خصوصاً بازی در تبریز برابر این تیم سختی‌اش دوچندان است ولی همه عزممان را جزم کرده بودیم که به نوار ناکامی‌هایمان پایان دهیم و 3 امتیاز این بازی خیلی برای‌مان مهم بود و به آن رسیدیم.

وی در مورد شکست‌های پیاپی پیکان تا قبل از این دیدار گفت: نمی‌دانم چرا بدشانسی دست از سر ما بر نمی‌داشتم و انگار طلسم شده بودیم ولی با این بازی بالاخره طلسم را شکستیم و توانستیم برنده شویم. در دیدارهای قبلی هم به جز بازی با استقلال که همه‌مان بد بودیم در مابقی بازی‌ها حداقل نصفش را نباید می‌باختیم و حتی می‌توانستیم پیروز شویم ولی بدشانسی مانع ما می‌شد.

مدافع پیکان با اشاره با کلین شیت این تیم پس از مدت‌ها عنوان کرد: این مورد خیلی برای ما مهم بود و خوشحالم در کنار بردی که به دست آوردیم دروازه‌مان هم بسته ماند. حریف خیلی به ما فشار آورد ولی حق نداشتیم دست از پا خطا کنیم و به هدفمان هم رسیدیم.

حقوردی با اشاره به پنالتی دقیقه 5+90 گفت: در آن زمان 22 بازیکن در محوطه جریمه ما بودند و احتمالا داور دید کافی به صحنه نداشت چون مگنو با اطمینان می‌گفت توپ به زانویش خورده و پنالتی نبود ولی به اشتباه برای آنها پنالتی گرفتند و خدا را شکر این پنالتی گل نشد چون ناحق بود. دست مهدی امینی درد نکند که زحماتمان را از بین نبرد.

وی با اشاره به بازی‌های بعدی تیمش هم خاطرنشان کرد: می‌خواهیم از این به بعد به دور برد و نتیجه گرفتن برگردیم. بازی بعدی ما هم با پدیده است و تیم خوبی است و همه از کیفیت آنها با خبرند ولی ما میزبان هستیم و می‌خواهیم از این امتیاز استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز