خبرگزاری کار ایران

دومین روز از تجمع کارگران کشت و صنعت مغان/می‌ترسیم به سرنوشت کارگران هفت‌تپه دچار شویم

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۹۶۰

اعتراض جمعی از کارگران مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان که از روز گذشته (4 دی ماه) در واکنش به واگذاری این واحد تولیدی به بخش خصوصی در مقابل ساختمان اداره مرکزی مجتمع آغاز شده بود، امروز نیز ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران مجتمع کشت و صنعت مغان از صبح امروز (5 دی ماه) در اعتراض به خصوصی‌سازی و حضور کارفرمای جدید در این مجتمع کشت و صنعت واقع در شهرستان پارس آباد مغان تجمع کردند. این درحالی‌ست که  دو روز پیش (3 دی ماه) خانواده و اهالی مغان نیز در محل مهمانسرای شهرک آیت‌الله غفاری که محل اسکان مدیران و برخی پرسنل این واحد تولیدی است، تجمع اعتراض برگزار کردند.

مترضان می‌گویند: مجتمع کشت و صنعت مغان منبع درآمد غالب ساکنان پارس آباد بوده و زندگی عشایر به این واحد تولیدی وابسته است. آنان شکست‌های متعدد در خصوصی‌سازی واحدهای تولیدی سراسر کشور ازجمله هفت‌تپه را علت عمده نگرانی خود از واگذاری مجتمع به بخش خصوصی ‌می‌دانند.

دو روز است که با واگذاری مجتمع کشت و صنعت مغان به فردی که اکنون صاحب شرکت شیرین عسل تبریز است، کارگران این واحد کشاورزی بزرگ به تجمع دست زده‌اند که حدود 2 هزار پرسنل دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز