خبرگزاری کار ایران

ادامه اعتراض در پتروشیمی فارابی/روابط عمومی شرکت: اجرای طبقه‌بندی مشاغل آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۸۹۰

تجمع کارگران پتروشیمی فارابی برای چندمین روز متوالی ادامه دارد. مدیر روابط عمومی این شرکت می‌گوید: خواسته کارگران یعنی اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پتروشیمی فارابی در بندر ماهشهر، امروز هم تجمع اعتراضی برگزار کردند. این کارگران که جندین روز است چهارمین دور از اعتراض صنفی خود در سال جاری را آغاز کرده‌اند، خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و بالا رفتن مزایای مزدی خود هستند.

کارگران پتروشیمی فارابی معتقدند که اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، مشابه دیگر شرکت‌های پتروشیمی حق مسلم آنهاست و بایستی بدون چون و چرا انجام شود.

این کارگران پیش از این نیز بارها دست به تجمع زده بودند و هر بار با وعده تحقق مطالبات به سر کار بازگشته‌اند.

 اسماعیل طرفی (مدیر روابط عمومی پتروشیمی فارابی) در رابطه با تجمع اخیر کارگران می‌گوید: پیش‌زمینه‌ی اجرای طرح طبقه‌بندی فراهم شده و مشاورانی برای این کار، برگزیده شده‌اند منتها این موضوع زمانبر است و نیاز به فرصت زمانی مناسب دارد؛ این درحالیست که کارگران بر این باور هستند که کار، کند پیش می‌رود.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای اجرای دقیق طرح طبقه‌بندی مشاغل نیاز به اخذ مجوزهای موردنیاز و تایید مراجع نظارتی‌ست و هم اکنون نیز کار در حال پیشرفت است. چهارشنبه هفته گذشته نیز معاون فرماندار با خود کارگران جلسه‌ای برگزار کرد و به آنها در ارتباط با پیشرفت کار، قول داد.

طرفی ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمام مقامات مسئول ازجمله فرماندار و دیگر ارگان‌ها، خواسته‌های کارگران به زودی محقق شود.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز