خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سفر به کرمان:

با عزمی راسخ پیگیر مطالبات کارگران خواهم بود

کد خبر : ۶۹۲۶۲۰

مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، چهارشنبه هفته گذشته به همراه مدیران صندوق به استان کرمان سفر کرد. وی در جریان این سفر با بسیاری مقامات استان از قبیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان، اعضای شورای کارگری مناطق معدنی و تنی چند از نمایندگان، فرمانداران، شهرداران و بخشداران استان دیدار کرد و قول پیگیری مطالبات کارگران را داد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد عسکری (مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد)، چهارشنبه هفته گذشته به همراه مدیران صندوق به استان کرمان سفر کرد.

در جریان این سفر، جلسه‌ای با حضور تمامی اعضای شورای کارگری مناطق معدنی، سامان مرتاض (مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان) و رضا اسماعیلی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان گزارشی از روند تولید و استخراج زغال سنگ ارائه نمود. در ادامه، یکی از نمایندگان شورای کارگری گزارش مشکلات و درخواست‌های کارگران معادن زغال سنگ را از قبیل آماده‌سازی و تجهیز معادن زغال سنگ، ضریب شغلی و مشکلات درآمدی و هم‌چنین افزایشات حقوق کارگران را خواستار شد.

عسکری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارگران عزیز و هم چنین عرض تسلیت در گذشت مرحوم کربلایی حسین شریفی کارگر معدن آبنیل، ایمنی را اصلی‌ترین امر در هر کاری دانسته و کارگر و نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه هر مجموعه تولیدی بر شمرده و عنوان داشت که محیط کارگری بوی بهشت می‌دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد خود را از بدنه کارگری دانسته و اعلام داشت که با تمام توان وعزمی راسخ پیگیر مطالبات تمامی کارگران خواهد بود.

وی از مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان درخواست نمود تا ضمن تنظیم صورت جلسه‌ای با در نظر گرفتن موارد قانونی به درخواست شورای کارگری جامه عمل پوشیده شود. این صورت جلسه، بلافاصله توسط مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان تنظیم و به امضای اعضای شورای کارگری، مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد، مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان و سایرین رسید.

جلسه بعد با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان، محمدرضا پورابراهیمی (نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس)، حسین امیری (نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس)، حبیب‌الله خنجری (فرماندار زرند)، مالک اژدری (فرماندار راور)، حسین سالاری (فرماندار کوهبنان)، محمدرضا مهدلو (شهردار زرند) و عباس فتاحی (بخشدار طغرالجرد) برگزار شد. در این جلسه،   پورابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس عسکری جهت رفع مشکلات بازنشستگان و معادن زغال سنگ کرمان عنوان داشت: با مدیریت جدید شرکت معادن زغال سنگ کرمان شاهد شکوفایی و رونق روزافزون در این شرکت هستیم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام داشت: با تمام توان پیگیر رفع سایر مشکلات بازنشستگان و کارگران معادن زغال سنگ بوده و  آماده همکاری با صندوق بازنشستگی فولاد خواهیم بود.

امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز، ضمن تقدیر و تشکر از مهندس عسکری و اعلام رضایت از مدیریت شرکت معادن زغال سنگ کرمان در شهرستان‌های زیر مجموعه وی، خواستار ثبات و دوام مدیریت در این شرکت شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس اصلی‌ترین امر در بقای هر شرکت تولیدی را نیروی انسانی کارآمد دانسته و خواستار توجه ویژه مدیران ارشد به قشر کارگر شد .

فرمانداران حاضر در این جلسه نیز به قرائت گزارش‌هایی از فعالیت‌‌های معدنی شهرستان‌های تحت پوشش خویش پرداختند.

مدیرعامل صندوق بازنشتگی فولاد ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان و فرمانداران به جهت حضور در این جلسه، عنوان داشت که هدف اصلی وی خدمت صادقانه به قشر کارگر و شکوفایی معادن و به حول و قوه الهی در صورت امکان اشتغال جدید خواهد بود.

عسکری همکاری نمایندگان و فرمانداران را اصلی‌ترین عامل موفقیت شرکت معادن زغال سنگ کرمان دانسته واز این همدلی و اتحاد به‌وجود آمده، تقدیر و تشکر نمود .

مرتاض مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان نیز در این جلسه از حضور گرم تمامی افراد حاضر در جلسه تقدیر و تشکر به عمل آورده و گزارشی از برنامه‌های آتی شرکت زغال سنگ کرمان ارائه نمود.

جلسه بعد مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با حضور محمدمهدی زاهدی (نماینده مردم کرمان و راور در مجلس) با طیف انبوهی از بازنشستگان فولاد استان کرمان بود که در این جلسه مهندس عسکری با گرمی به دردودل یکایک بازنشستگان اعم از درمان و... گوش داده و قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات را داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز