خبرگزاری کار ایران

علی کاشانی حیدری:

حادثه در فرودگاه امام خمینی، مصدومی نداشت/شاید برای عده‌ای مشکل تنفسی پیش آمده باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۹۶۲

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی می‌گوید: حادثه امروز در فرودگاه امام خمینی مصدومی نداشته است.

«علی کاشانی حیدری» به خبرنگار ایلنا گفت: حادثه امروز در فرودگاه امام خمینی، مصدومی نداشته است. ماجرا هم این بود که ساعت ۱۰ صبح امروز بخشی از یک هواپیمای اسقاط شده و خارج از رده شرکت هواپیمایی ماهان دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه علت سانحه در دست بررسی است، افزود: در واقع این هواپیما جنب آشیانه هواپیمای مذکور پارک شده بود و پرسنل در حال برداشتن قطعات و قرار دادن آنها در انبار قطعات بودند.

کاشانی در خصوص عملیات اطفای حریق افزود: گروه امداد و عملیات ایمنی زمینی آتش نشانی فرودگاهی با همکاری بخش‌های مختلف آتش نشانی شهرهای مجاور به محل سانحه آمدند و ظرف ۳۰ تا ۴۰ دقیقه به صورت کامل حریق را اطفا کردند البته حریق هیچ خللی در برنامه‌های پرواز فرودگاه ایجاد نکرد.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکات شهر فرودگاهی امام خمینی در پاسخ به این پرسش که اورژانس مدعی است که مصدومان حادثه را به بیمارستان منتقل کرده است، چرا شما می‌گویید که حادثه مصدومی نداشته است، گفت: همانطور که گفتم سانحه مصدومی نداشت و شاید عده‌ای به خاطر دودگرفتگی‌های اطراف دچار مشکلات تنفسی شده باشند.

وی افزود: به هر صورت خبری که از قول آقای خالدی سخنگوی اورژانس منتشر شده، صحت ندارد.

گزارش اورژانس از سانحه امروز حاکی از آن است که چهار مصدوم حادثه به بیمارستان‌های هفت تیر و فیروزگر  منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز