خبرگزاری کار ایران

حمله‌ همراهان بیمار به یک مامور اورژانس در شیروان

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۷۹

یکی از ماموران اورژانس ۱۱۵ شیروان در استان خراسان شمالی حین انجام کار با سنگ مورد حمله همراه مریض قرار گرفت و مصدوم شد.

به گزارش ایلنا، منابع خبری در بجنورد، از حمله‌ی همراهان بیمار به یک  مامور اورژانس ۱۱۵ و مجروح شدن وی خبر می‌دهند.

گفته می‌شود این حادثه صبح امروز شنبه و در حین برسی وضعیت یک بیمار در شهرشیروان رخ داده است.

تقی دولت آبادی (رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی) با تایید این مطلب گفت: حادثه زمانی اتفاق افتاد که همراهان یک بیمار  وقتی با مخالفت ماموران اورژانس برای انتقال بیمار به بیمارستان روبرو شدند، عصبانی شده و به سمت خودرو آمبولانس حمله می‌کنند.

تقی دولت آبادی با بیان اینکه خانواده بیمار بدون توجه به نیاز تخصصی بیمار، درخواست انتقال وی به بیمارستان را داشتند، افزود: در این حادثه، شیشه‌های آمبولانس شکسته شده و در درگیری فیزیکی، یکی از تکنسین‌های اورژانس از ناحیه بینی مصدوم شد.

دولت آبادی افزود: پس از این رفتار خارج از شئون، عوامل اورژانس بدون انتقال بیمار، که حال چندان نامساعدی هم نداشت، محل را ترک کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی اظهار داشت: بررسی زوایای این حادثه از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز