خبرگزاری کار ایران

دو ماه از طلب مزدی کارگران «خطوط ابنیه فنی تراورس» باقیمانده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۲۳

منابع کارگری از تعویق ۲ماهه در پرداخت حقوق و مزایای حدود هفت هزار نفر از کارگران شاغل در خطوط ابنیه فنی «تراورس » خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی کارگران خطوط ابنیه فنی راه آهن کشور به‌صورت قراردادی تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «تراورس» در نواحی مختلف ریلی کشور مشغول کارند با بیان اینکه مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد آنها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی است، گفتند: با وجود آنکه اخیرا کارفرما با فشار کارگران یک ماه از مطالبات مزدی آنان را پرداخت کرده، اما مشکلات معیشتی ما همچنان باقیمانده است.

این گروه از کارگران با بیان اینکه کارفرما مدعی‌ست هر ماه به همه کارگران دستمزد  پرداخت می‌کند، در ادامه افزودند: اگرچه کارگران به صورت ماهانه مزد خود را دریافت می‌کنند اما در عمل در فرآیند پرداخت دستمزد آنها دو ماه تاخیر وجود دارد.

به گفته کارگران خطوط ابنیه فنی تراورس، آخرین حقوقی که کارگران این واحد دریافت کرده‌اند مربوط به دستمزد اردیبهشت ماه است که کارفرما آن را هفته گذشته به حساب کارگران واریز کرده است.

طبق اظهارات کارگران خطوط ابنیه فنی؛ پیش از این مطالبات معوقه کارگران این واحد معدنی به سه ماه می‌رسید که با تجمعات چند هفته‌ای کارگران در نواحی مختلف ریلی که در برخی نقاط که با متوقف شدن حرکت تعدادی قطار همراه بود فقط یک ماه از مطالبات معوقه کارگران به حسابسان پرداخت شد بطوری که هم اکنون دستمزد خرداد و تیر ماه را به همراه چندین سال سنوات از کارفرما طلبکارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز