خبرگزاری کار ایران

سیزدهمین روز اعتصاب کارگران خط و ابنیه فنی راه‌آهن/سکوت مسئولان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۰۶

صدها کارگر پیمانی معترض شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن کشور از ۱۳ روز پیش در اعتراض به عدم دریافت حقوق، فعالیت شغلی خود را متوقف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ صدها نفر نفر از کارگران شاغل در شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌ آهن کشور که تحت مدیریت شرکت پیمانکاری «تراورس» فعالیت دارند، از روز جمعه (۲۹ تیر) تاکنون در اعتراض به دریافت نکردن حقوق طی ۳ تا ۴ ماه گذشته دست از کار کشیده‌اند و پایان اعتراض خود را به دریافت معوقات مزدی‌شان منوط کرده‌اند.

از قرار معلوم در خطوط ابنیه راه‌ آهن کشور حدود  ۷هزار کارگر رسمی و قراردادی شاغل در نقاط ریلی مختلف کشور مشغول کارند که جدا از مطالبات مزدی دلیل دیگر اعتراض آنها، مربوط  به پرداخت نشدن حق بیمه از جانب کارفرما به سازمان تامین اجتماعی است که مشکلات زیادی برای کارگران ایجاد کرده است.

به نقل از کارگران شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌ آهن کشور گفته می‌شود که تا این لحظه از جانب مدیریت شرکت و مسئولان استانی پاسخ مشخصی به خواسته‌های آنان داده نشده، درنتیجه اعتراض صنفی کارگران استمرار پیدا کرده است.

به ادعای کارگران، همه مسئولان بویژه مسئولان استان و شهرستانی از موضوع اعتصاب کارگران نواحی مختلف خطوط ابنیه فنی با خبرند اما هیچ توجهی به مطالبات کارگران ندارند.

طبق اظهارات این کارگران معترض، شرکت تراورس یکی از شرکت‌های احداث شده توسط گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا است که پس از ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیاردی و مصادره شرکت‌های متهم اصلی پرونده دچار مشکل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز