خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران گروه ملی نسبت به بلاتکلیفی شغلی/معوقات به زودی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۳۱۹

کارگران گروه ملی فولاد اهواز چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند. این کارگران چندین بار به شرایط موجود اعتراض کرده‌اند. مقامات فرمانداری ابراز امیدواری کرده‌اند مشکلات کارگران گروه ملی به زودی حل شود.

به گزارش ایلنا، کارگران گروه ملی فولاد اهواز بیش از سه ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند؛.این کارگران امروز شنبه (۱۹ خرداد) مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.

این کارگران در اعتراض به عدم پرداخت دستمزد و مطالبات خودچندین بار به استانداری خوزستان مراجعه کرده بودند که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

از قرار معلوم، این کارگران علاوه بر دستمزد، از سال گذشته نیز مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند؛ برای مثال عیدی آنها در سال ۹۵ پرداخت نشده‌است.

آخرین تجمع قبلی این کارگران به یکشنبه (۱۳ خرداد ماه) ماه برمی‌گردد که در آن روز، مقابل استانداری خوزستان تجمع کرده بودند.

نبی‌الله خون میرزایی (سرپرست فرمانداری اهواز) اعلام کرد: با توجه به اینکه تغییر مدیریت این واحد بزرگ صنعتی در حال انجام است به زودی (قبل از عید فطر) مالک جدید بخشی از مطالبات مزدی کارگران را پرداخت خواهد کرد.

او با بیان اینکه مهمترین خواسته کارگران گروه ملی فولاد اهواز پرداخت مطالبات مزدی آنان است، افزود: سرمایه‌گذار جدید  (بانک ملی) جدا از تامین منابع مالی پرداخت مطالبات کارگران، قرار است سرمایه در گردش این کارخانه را برای تداوم تولید قبل از عید فطر تامین کند.

وی ادامه داد: درباره تصمیمات مدیرعامل بانک ملی و اقدامات صورت گرفته امروز نیز از سوی استانداری پیگیری می‌شود تا در روند جزییات و پیشرفت کار قرار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز