خبرگزاری کار ایران

در همکاری مشترک سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد؛

حضور فعال سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای کشور در نخستین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۲۲۷

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با هدف ایجاد جذابیت، نشاط و مهارت آموزی با نهادهای لشگری و کشوری مرتبط با حوزه‌ی مهارت آموزی و خدمت مقدس سربازی همکاری کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان آموزش فنی و حرفه‌‌‌ای کشور در نخستین همایش ملی مهارت‌‌‌آموزی کارکنان وظیفه که با هدف ایجاد جذابیت، نشاط و مهارت آموزی و با حضور نهادهای لشگری و کشوری مرتبط با حوزه مهارت‌‌‌آموزی و خدمت مقدس سربازی برگزار شد، حضور فعال یافت.

سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌‌ای کشور به عنوان عضو اصلی در پنل تخصصی همایش یاد شده با موضوع مهارت‌‌آموزی سربازان در دوران قبل، حین و بعد از خدمت سربازی حضور یافت.

در این پنل پاک‌‌سرشت، در خصوص جایگاه آموزش‌‌‌های مهارتی برای ایجاد نشاط و جذابیت قبل از خدمت سربازی، اهمیت مهارت‌‌‌آموزی در حین دوران سربازی و تأثیر بی‌‌‌بدیل نقش آموزش‌‌‌های مهارتی در اشتغال کارکنان وظیفه بعد از دوران سربازی سخنرانی کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت نیازسنجی از بازار کار و تمرکز سازمان آموزش فنی و حرفه‌‌‌ای کشور به آموزش‌‌‌های مهارتی مورد نیاز سربازان در راستای این امر برای ورود به بازار کار بعد از دوران سربازی تأکید کرد.

غرفه اختصاصی سازمان آموزش فنی و حرفه‌‌‌‌‌ای کشور در نمایشگاه حاشیه نخستین همایش ملی مهارت‌‌آموزی کارکنان وظیفه با همکاری دفاتر راهبری اجرای آموزش و نظارت و بهسازی و هدایت شغلی این سازمان برپا شد.

همچنین در نمایشگاه مذکور از سامانه مشاوره شغلی و آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌‌‌ای کشور که به منظور شناسایی شخصیت و نیازهای آموزشی -  مهارتی مورد نیاز هر سرباز در دوران خدمت سربازی راه‌‌‌اندازی شده بود با حضور سردار فرحی، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌‌‌آموزی کارکنان وظیفه و جمعی از فرماندهای لشگری رونمایی شد.

پاک‌‌سرشت و سردار فرحی با توجه به اهتمام جدی این سازمان به امر مهارت‌‌‌‌‌آموزی سربازان برای ورود به بازار کار و اشتغال بعد از پایان دوران سربازی در راستای اجرای تفاهم‌‌نامه منعقده، در این رخداد ملی و علمی حضور فعال یافتند.

تفاهمنامه همکاری بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۶ منعقد و به دنبال آن متمم تفاهم‌‌نامه یاد شده در سال جاری به امضاء رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌‌‌ای کشور و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز