خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان:

ساخت شبیه‌سازهای آموزشی در قالب طرح‌ پژوهشی مشترک با آموزش عالی

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۶۳۲

فاطمه منصوری گفت: برنامه‌ریزی برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ازجمله برنامه‌های اداره کل استان سمنان است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان ساخت و اجرای شبیه‌سازهای آموزشی در حیطه آموزش‌های فنی به عنوان جایگزین تجهیزات سنگین را یکی از برنامه‌های این اداره کل در سال جاری بیان کرد.

فاطمه منصوری در اولین همایش هم‌اندیشی برنامه‌ریزی تعاملی سال 1397 مدیران کل ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: برگزاری دوره عارضه یابی واحدهای صنفی، اجرای تفاهم نامه با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، بازاریابی فروش محصولات مهارت آموختگان و اجرای انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق عشایر از دیگر برنامه‌ها برای سال جاری است.

وی همچنین ساماندهی تجهیزات آموزشی استان، پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه، اجرای طرح‌های تحولی در قالب تفاهم‌نامه با همکاری استانداری استان با شعار هر جوان سمنانی یک مهارت را دیگر برنامه‌های مدنظرشان عنوان کرد.

منصوری ادامه داد: برنامه‌ریزی برای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، تهیه برنامه‌های مستند مهارتی توسط صداوسیمای استان به صورت رایگان، تدوین دستورالعمل ارزیابی عملکرد مربیان، طراحی سیستم جامع ارزیابی عملکرد کارکنان، ادارات و مراکز،‌ تدوین سند راهبری مهارت استانی، برنامه‌های انگیزشی،‌ طرح مطالعات و مطالعات شاخص‌های اصلی آموزش‌های مهارتی دیگر برنامه‌های سال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز