خبرگزاری کار ایران

معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبر داد:

سامان‌دهی کارگران فصلی و ساختمانی/افتتاح مرکز آموزش‌های مهارتی کارگران ساختمانی در منطقه 5 تهران

کد خبر : ۶۱۷۷۸۳

لطفی گفت: سامان‌دهی کارگران فصلی و ساختمانی در دستور کار ما است.

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا، رمضان لطفی (معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران) در هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی، گفت: یکی از فعالیت‌های ویژه در معاونت توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، سامان‌دهی کارگران فصلی و خدماتی است. ما در مناطق تاکنون 7 سامانه را دایر کرده‌ایم که کارگران فصلی و ساختمانی می‌آیند در این سامانه‌ها ثبت‌نام می‌کنند و برای آنها شناسنامه کار ایجاد می‌شود. از طریق سامانه تلفنی 42322، شهروندان می‌توانند درخواست نیروی کار کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان در حوزه کارگران ساختمانی، مهارت آنهاست. ما کمک‌هایی به این کارگران برای ارتقای مهارت‌هایشان ارائه می‌دهیم و در این زمینه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مشارکت داریم.

لطفی اظهار داشت: سه‌شنبه، مرکز آموزش‌های مهارتی کارگران ساختمانی را در منطقه 5 افتتاح خواهیم کرد. تا پایان سال 97 و اوایل سال 98، برنامه داریم در هر منطقه، یک سامانه با عنوان سامانه کارگران فصلی و ساختمانی داشته‌باشیم که هم به کارگران و هم به شهروندان خدمات‌رسانی کند.    

معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان، گفت: یکی از برنامه‌های ما برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، ایجاد ارتباط بین شهروندان و بنگاه‌های تولیدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز