خبرگزاری کار ایران

خریداران آپارتمان در پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ همچنان بلاتکلیفند/برگزاری تجمع این‌بار مقابل شورای اسلامی شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۱۸۳

کارکنان شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران که از پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ آپارتمان خریده‌‌اند و با وجود گذشت پنج سال از موعد قرارداد، آنها را تحویل نگرفته‌اند؛ امروز (سه‌شنبه/۱۵ اسفند) مقابل شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که به امید خانه‌دار شدن در پروژه‌های مسکونی سپیدار ۲ و ۳؛ اقدام به خرید ملک از تعاونی مسکن این شرکت کرده‌اند، همچنان در اعتراض به تحویل نگرفتن واحدهای مسکونی خود که حدود پنج سال از موعد آن می‌گذرد، روزهاست که دست به تجمع می‌زنند.

جمعی از آنها امروز از حوالی ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر مقابل شورای اسلامی شهر تهران تجمع کرده و از شهردار خواستند در این زمینه مداخله کند.

یک نفر از معترضان درباره تجمع امروز می‌گوید: سال‌هاست که به دلایل متعددی تحویل واحدها به ۲۷۰ کارگر خریدار آنها به تعویق افتاده است و ما در اعتراض به این امر تجمعات صنفی متعددی برگزار کرده‌ایم. به هر روی کارگران روی این خانه‌ها حساب بار کرده‌اند چراکه مستاجر هستند و اجاره‌خانه‌ها هم آخر سال افزایش می‌یابد و با این روال قطعا متضرر می‌شویم.

این کارگر معترض ادامه داد: تاکنون بارها با شهردار گذشته و فعلی تهران، اعضای گذشته و فعلی شورای اسلامی شهر تهران و سایر مقام‌ها مکاتبه کرده‌ایم اما به‌صورت روشن پاسخی نگرفته‌ایم لذا پیگیری‌های خود را تا حصول نتیجه ادامه می‌دهیم.

با این حال اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، دلیل تعویق‌های مکرر در تحویل آپارتمان‌ها را بدعهدی پیمانکار اول پروژه عنوان می‌کنند و تاکید دارند که در این زمینه هیچ قصوری نداشته‌اند؛ در غیر این صورت دستگاه قضایی کشور بدون هیچ تسامحی آنها را مقصر اعلام می‌کرد و رای به محکومیت‌شان می‌داد.

هم‌اکنون پیمانکار اول پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ با شکایت این تعاونی مسکن و رای دادگاه مسئول رسیدگی به  پرونده در زندان و پیمانکار جدید مشغول تکمیل پروژه است؛ اما زمان تحویل آپارتمان‌ها همچنان مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز