خبرگزاری کار ایران

نماینده سریلانکا در فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری:

حقوق کارگران سریلانکا به‌طور کامل پرداخت نمی‌شود/برای تحقق اهداف خود به کمک‌های «دبلیو‌اف‌تی‌یو» نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۹۵

نماینده سریلانکا در فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری گفت که طبقه کارگر به دلیل سیاست‌های آمریکا در بحران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جاناکا آدیکاری آپوهامیلاج (نماینده سریلانکا در فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری) در سخنرانی خود در اجلاس هیات مدیره فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری گفت: ما می‌توانیم با ایدئولوژی که داریم، امپریالیسم را شکست داده و حقوق کارگران را محقق کنیم.

وی ادامه داد: ما باید در مسیر تحقق خواسته‌هایمان مبارزه کنیم و می‌دانیم که طبقه کارگر به دلیل سیاست‌های آمریکا در بحران است. حقوقی که کارگران باید داشته باشند توسط سرمایه‌داران رعایت نمی‌شود و جهان سرمایه‌داری می‌خواهد به طور مثال روزها و ساعت کاری کارگران را افزایش دهد. به همین جهت باید اصلاحات و تلاش‌های خود را افزایش دهیم.

آپوهامیلاج افزود: در حقیقت کارگران نتوانستند به اهداف خودشان برسند و از نظر اقتصادی این موضوع منصفانه نیست. نرخ تورم در سریلانکا خیلی بالا است و باید برای احقاق حقوق کارگران تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت سریلانکا یک سری قوانین اعمال کرده که بر اساس آن حقوق کارگران به طور کامل رعایت نمی‌شود و ما باید اقدام‌هایی انجام دهیم و مبارزه کنیم و مطمئنیم این مبارزه به پیروزی می‌رسد. مهمترین مساله این است که وقتی در حال پیش بردن مبارزه هستیم باید کمک‌های دبلیو‌اف‌تی‌یو را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز