خبرگزاری کار ایران

نماینده دانمارک در اجلاس اتحادیه‌های کارگری جهان:

اشتغال‌های کوتاه‌مدت به مشاغل امن و طولانی‌مدت تبدیل شود/باید خود را برای انسجام بیشتر سازمان‌دهی کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۵۱

نماینده دانمارک در نشست فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری با تاکید بر این‌که آینده به ما تعلق دارد، بر لزوم مبارزه بیشتر و قوی‌تر با امپریالیسم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیل اولسن (نماینده دانمارک در نشست فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری) در دومین روز از اجلاس هیات مدیره فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری (WFTU) گفت: ما علیه طبقات بورژووا حق مبارزه داریم. وظیفه ما و دبلیو‌اف‌تی‌یو است که از این مبارزات حمایت کند و ما باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

وی ادامه داد: به نفع ما است که منافع خود را محقق کنیم و وظیفه ما است که نسل‌ها را آگاه کنیم و همچنین بتوانیم مبارزات طبقات کارگری را درک کنیم. حقوق ما با عشق باید محقق شود و نهضت ما باید ادامه داشته باشد.

اولسن خاطرنشان کرد: ما باید حق و حقوق خود را محقق کنیم و کسانی که نتوانستند در این زمینه گام بردارند، تحت فشار هستند. باید بتوانیم از این مبارزه به عنوان ابزاری برای رسیدن به منافع طبقه کارگری استفاده کنیم. بنابراین ما باید بیشتر و قوی‌تر علیه امپریالیسم مبارزه کنیم؛ آینده متعلق به ما است.

وی همچنین گفت: ما در واقع باید جلساتی را برگزار کنیم و اهدافی را در این جهت ایجاد کنیم،  ما باید بتوانیم اشتغال‌های کوتاه‌مدت را حذف و آنها را به اشتغال‌های طولانی‌مدت و امن تبدیل کنیم.

این فعال کارگری دانمارک ادامه داد: ما باید خود را برای انسجام بیشتر سازمان‌دهی کنیم. ما باید در حقیقت بتوانیم از تکنولوژی استفاده کنیم و فناوری را برای افزایش میزان تولید و بهره‌وری به کار گیریم و حتی می‌توانیم اوقات فراغت قشر کارگر را افزایش دهیم.

وی در پایان گفت که امپریالیسم در حال سوءاستفاده از جوانان است و باید اهدافی در جهت خنثی‌سازی این موضوع داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز