خبرگزاری کار ایران

پیدا شدن پیکر بیجانِ دو مقنیِ روستای «فرومد»

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۵۹

عصر روز گذشته پیکر بیجان دو مقنی که در اثر ریزش قنات در روستای فرومد سبزوار، زیر آوار مدفون شده بودند، پیدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر روز گذشته (سی بهمن) پس از بیش از سی ساعت امداد و نجات، پیکر بیجان دو مقنی اهل روستای «منیدر» خراسان شمالی که در ریزش قنات روستای «فرومد» از توابع شهرستان میامی مدفون شده بودند، پیدا شد.

این پیکرهای بیجان به خانواده متوفیان تحویل داده شد.

سیدحسن حسینی شاهرودی (نماینده مرم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی) مرگ این دو مقنی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت این نماینده مجلس آمده است:

«خبر درگذشت مقنیان جوان، مرحوم مغفور شادروان رضا رمضان پور و ابوالفضل خداشناس، موجب تأسف و اندوه فراوان این‌جانب گردید.

این دو عزیز برای کسب روزی حلال و خدمت به مردم، بر سر عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بودند در جهادی فی سبیل الله جان خود را نثار نمودند.

ضمن عرض تسلیت این واقعۀ غم‌انگیز به مردم بزرگوار خطۀ علم و ادب فرومد و روستای هم‌جوار« منیدر» و بخصوص خانواده‌های داغدار ایشان و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین و تیم امداد و نجات که نهایت سعی خود را بکار گرفتند، برای آن دو بزرگوار بهشت موعود و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی آرزومندم.»

قنات فرومد ساعت ۹ صبح  بیست و نهم بهمن فروریخت و دو مقنی به نام‌های رضا رمضان پور ۲۸ ساله و ابولفضل خداپرست ۲۱ساله از روستای منیدر خراسان شمالی در آن محبوس شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز