خبرگزاری کار ایران

اکریلتاب بهشهر به زودی راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۵۰۸

مدیرعامل کارخانه نخ ریسی اکریلتاب شهرستان بهشهر گفت: اکریلتاب بهشهر به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا، «محمد جعفرزاده » با بیان اینکه آتش سوزی  روز پنجشنبه هفته گذشته به ماشین آلات این واحد صنعتی آسیبی نزده است ؛در تشریح وضعیت ریسندگی اکریلتاب بهشهر گفت: اگرچه آتش سوزی انبار مواد اولیه این واحد صنعتی با حضور به موقع آتش نشانان همان روز اول خاتمه یافت، ولی آسیب دیدگی به شبکه برق و گاز این واحد صنعتی و نبود مواد اولیه باعث تعطیلی موقتی این واحد صنعتی با حدود ۱۵۰ کارگر شده است.

جعفرزاده  با بیان اینکه تعطیلی کارخانه اکریلتاب موقتی است در ادامه گفت: در صورت  ترمیم شبکه برق و گاز، این واحد صنعتی در چند روز آینده فعالیت خود را از سر می گیرد.

به گفته وی حدود ۱۸۰۰ تن مواد اولیه تولید که برای افتتاح خط جدید خریداری شده بود در این حادثه در آتش سوخته است .

در ادامه آقای جعفرزاده از علت وقوع آتش سوزی نیز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: کارشناسان آتش نشانی و بیمه در حال بررسی علت و میزان خسارت‌های ناشی از این حادثه هستند.

به گفته وی ،شرکت اکریلتاب بهشهر در ۳ شیفت کاری حدود ۱۵۰ کارگر دارد و مواد اولیه برخی واحد‌های فرشبافی و پارچه بافی را تامین می‌کند.

گفتنی است انبار مواد اولیه کارخانه اکریلتاب خلیل شهر در ۱۰ کیلومتری شهرستان بهشهر درشرق مازندران روز پنجشنبه ۱۱ آبان دچار آتش سوزی شد.

گفتنی است صبح روز پنجشنبه در  انبار مواد اولیه کارخانه ریسندگی و بافندگی اکریلتاب بهشهر  آتش‌سوزی رخ داد که در نتیجه آن  یک آتش نشان مصدوم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز