خبرگزاری کار ایران

نماینده تکاب در مجلس شورای اسلامی؛

مسئولان وزارت صنعت به مطالبات کارگران معدن زرشوران رسیدگی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۲۵۱

نماینده شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت دوازهم خواست در چارچوب وظایف قانونی خود به خواسته‌های صنفی کارگران معدن طلای زرشوران رسیدگی کند.

جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: در گذشته بارها به مسئولان وقت دولتی در مورد رسیدگی به وضعیت معدن طلای زرشوران و کارگرانش اطلاع‌رسانی کردیم اما در عمل هیچ مقام مسئولی به مکاتبات انجام شده پاسخی نداد.

وی با بیان اینکه مردم و به ویژه اهالی منطقه زرشوران مالک اصلی معادنی مانند طلای زرشوران هستند، افزود: این درحالی‌ست که از سوی مسئولان دستگاه‌های مربوطه توجهی به رعایت این حق قانونی نشده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بارها در دولت های قبلی مطرح کردیم که حداقل بخشی از درآمد این معادن صرف کارهای عمرانی وعمومی هزینه بشود گرچه در این باره هیات دولت مصوبه‌ای را داشت اما در نهایت عملیاتی نشد.

 محبی‌نیا بابیان اینکه به جای رسیدگی به خواسته‌های اهالی این منطقه شاهد برخورد با آنها بوده‌ایم، ادامه داد: تا قبل از مطرح شدن موضوع جابجایی کابینه از طریق مجلس در خصوص رسیدگی به وضعیت معادن طلای زرشوران و آق‌دره سولاتی از وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت مطرح شده بود، اما با توجه به جابه‌جایی وزیر صنعت معدن و تجارت در کابینه دوزادهم انتظار رسیدگی به خواسته‌های مطرح شده را داریم.

وی بابیان اینکه اگر مردم را از دست بدهیم دیگر هیچ چیز برای نظام باقی نخواهد ماند، افزود: از مسئولان جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت انتظار داریم فرایند پرداخت به موقع مطالبات پیمانکار و کارگران معدن زرشوران را احیا کنند تا از این طریق شاهد بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های این واحد معدنی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز