خبرگزاری کار ایران

تهیه آیین نامه دستگاه دایکِست در شورای عالی حفاظت فنی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۶۶

آیین نامه فنی دستگاه دایکِست به زودی در شوارای عالی حفاظت فنی تصویب می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیین نامه فنی دستگاه دایکِست در کمیته‌های تخصصی شوارای عالی حفاظت فنی در دست تدوین است. پیش نویس این آیین نامه  با همکاری انجمن دایکِست ایران و براساس اسناد منتشره توسط موسسه دایکست آمریکای شمالی تهیه شده است.

پیشتر پیش نویس این آیین نامه که با همکاری انجمن دایکِست ایران از اسناد منتشره توسط موسسه دایکست آمریکای شمالی تهیه شده است به منظور استفاده از نظرات صاحب نظران و بازرسان کار برای ادارات اجرایی سراسر کشور و شرکت ها و کارخانجات صاحب صنعت دایکست ارسال شده بود.

پس از اخذ نقطه نظرات کارشناسان اولین جلسه کمیته تخصصی بررسی آیین نامه ایمنی دستگاه دایکست در ۲۲ خرداد ماه امسال با حضور اعضای شورای عالی حفاظت فنی ، رئیس هیئت مدیره و نمایندگان انجمن دایکست ایران   و نماینده مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار برگزار شد.

در این جلسه عنوان، هدف ، دامنه شمول و  فصل اول ( تعاریف) در آیین نامه مذکور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به نظر اعضا تغییرات اعمال گردید.

گفتنی است که دستگاه دایکست در تزریق پلاستک و فلزات فشرده به قالب ها در مشاغل ریخته‌گری کاربرد دار د و جایگیزین تجهیزات قبلی می‌شود که از حیث ایمنی کار شرایط مطلوبی نداشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز