خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رئیس جمهور انجام شد؛

کارخانه آهن اسفنجی فولاد شادگان با ظرفیت اشتغال ۴هزار نفر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۲۷

کارخانه آهن اسفنجی فولاد شادگان با ظرفیت اشتغال زایی بیش از ۴هزار نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم روز گذشته توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار خوزستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا،  مهدی کرباسچیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته (۲۴ اردیبهشت ماه)در سفر به استان خوزستان،با همراهی  استاندار خوزستان ضمن افتتاح کارخانه آهن اسفنجی فولاد شادگان از خط تولید و بخش ‌های مختلف این کارخانه دیدن کردند.

 این کارخانه در فاز اول ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون تن فولادسازی دارد. در افق ۱۴۰۴ و فازهای بعدی کارخانه، زیرساخت‌های لازم برای افزایش ظرفیت تا چهار میلیون تن شمش فولاد وجود دارد.

کارخانه فولاد شادگان در ۳۵ کیلومتری شمال غرب شهرستان شادگان قرار دارد و مساحت آن حدود ۲۶۰ هکتار است. در فاز اول این کارخانه حدود ۲۵۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و در فاز دوم برای حدود ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم صورت می‌گیرد؛ همچنین برای چهار هزار نفر به‌صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

میزان سرمایه گذاری انجام گرفته در این طرح،  تاکنون حدود هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و مبلغ ارزی بیش از ۱۱۶ میلیون یورو بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز