خبرگزاری کار ایران

شهیندخت مولاوردی در جمع زنان کارگر:

عدالت جنسیتی یک هدف کلان است / در دولت تدبیر و امید ریل‌گذاری ها درست انجام شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۸۲

مشاور امور زنان رئیس جمهور با بیان اینکه در حوزه زنان ، تعاملات و اقدامات خوبی در دولت فعلی انجام شده گفت: با ریل گذاری‌هایی که صورت گرفته ادامه راه مثبت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، شهیندخت مولاوردی مشاور امور زنان رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت زنان کارگر گفت: چنین مراسمی کمک می‌کند به ارتقای جایگاه و بهبود وضعیت زنان کارگر و بدون شک این روزها فرصتی است که طبقه کارگر از خواسته‌ها و مطالبات بیشتر صحبت کند و مجموعه تعاملات میان جامعه مدنی دولت و مجلس بتواند به نتایج مثبتی برسد.

مولاوردی افزود: در دولت فعلی اتفاقات مثبتی در حوزه زنان به وقوع پیوسته هر چند هنوز شاید به خروجی‌های ملموس نرسیده باشیم اما با ریل گذاری‌هایی که انجا م شده بدون شک ادامه راه مثبت است.

وی با بیان اینکه تعاملات و چانه زنی با مجلس هم موثر است افزود: امیدواریم سیاست های وزارت کار به برنامه ششم توسعه به نتیجه برسد و عدالت جنسیتی که یک هدف کلان است محقق شود.

مشاور رئیس جمهور در پایان اظهار داشت: به زنان در بخش غیررسمی اقتصاد و خارج از حیطه قانون کار ظلم می‌شود و این نگرانی یکی از دغدغه‌های محوری در مسائل مربوط به زنان است که امیدواریم با ادامه پیگیری‌ها و رایزنی‌ها و به ثمر رسیدن سیاست‌ها این نگرانی هم برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز