خبرگزاری کار ایران

روز گذشته مقابل استانداری کهکیلویه وبویر احمد انجام شد؛

تجمع کارگران قند یاسوج به همراه خانوادهایشان

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۵۰

روز گذشته گروهی ازکارگران اخراجی و بازنشسته کارخانه قند یاسوج به همراه خانوادهایشان در اعتراض به آنچه بی توجه ای کارفرمای کارخانه به پرداخت مطالبات شان می خواندند مقابل ساختمان استانداری کهکیلویه وبویر احمد تجمع کردند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، روز گذشته چهارشنبه (۳۰ فروردین ماه) کارگران معترض قند یاسوج که تعدادشان نزدیک به ۱۰۰ نفر با خانواده‌هایشان برآورد می‌شود با تجمع در مقابل ساختمان استانداری کهکیلویه و بویراحمد خواسته‌های صنفی خود را مطرح کردند.

از قرار معلوم حدود ۱۳۰ نفر از کارگر اخراجی و بازنشسته در کارخانه  «قند یاسوج» از حدودا دو سال پیش بدنبال مطالبات مزدی وسنواتی خود هستند که هنوز محقق نشده است.

درعین حال یکی از اصلی‌ترین مطالبات این دسته از کارگران کارخانه  قند یاسوج که باعث تجمع روز گذشته آنان به همراه خانواده هایشان شده است؛ تخلیه واحدهای مسکونی سازمانی این کارخانه است که کارگران موردنظر از سالها قبل ساکن آن هستند.

این کارگران می‌گویند اخیرا کارفرمای این کارخانه برای گروهی از کارگران ساکن در خانه‌های سازمانی کارخانه اخطاریه تخلیه فرستاده است به همین با مراجعه به استانداری از مسئولان این نهاد دولتی می‌خواهیم به مشکلاتمان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز