خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

دولت ورود کالای ملوانی به کشور را ساماندهی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۵۴۱

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد، ورود کالای ملوانی اشتغال قابل توجهی به دنبال دارد و دولت نیز در صدد ساماندهی این مهم بوده و ما نیز موظفیم در خصوص کولبری و کالای ملوانی بررسی کنیم.

به گزارش ایلنا، «علی ربیعی» روز پنجشنبه در حاشیه نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: رصد و ساماندهی موانع ورود کالای ملوانی به کشور را رویکرد هیات دولت است. 

ربیعی با بیان اجرای 16 پالایشگاه کوچک در استان خوزستان، گفت: هرکدام از پالایشگاه‌های کوچک استان خوزستان 100 نفر شغل مستقیم ایجاد می کند.

وی ادامه داد: با راه گسترش فعالیت های کشتی سازی در منطقه به ویژه شرکت اروندان، اشتغال قابل توجهی در منطقه ایجاد می شود.

همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مقرر شد با کمک وزارت نفت، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان فنی و حرفه ای، زمینه گسترش اشتغال در این منطقه فراهم شده و اولویت جذب نیرو نیز با بومیان باشد.

وی اظهار داشت:امروز سه وزیر نیرو، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان در استان خوزستان به همراه اعضای کمیسیون مجلس سفر کرده اند و در آبادان در نشست انجام شده مباحث اشتغال و اجتماعی، فرهنگی و رفاهی مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز