خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران خباز:

درباره تخلفات بیمه‌ای کارفرمایان خباز استان تهران مماشات می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۷۱۵

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران خباز کشور می‌گوید: «مماشات و چشم پوشی» انجمن صنفی کارگران خباز استان تهران از تخلفات بیمه‌ای کارفرمایان موجب شده کارگران خبازی‌های این استان از مزایای بیمه اجباری تامین اجتماعی بی‌بهره باشند.

«علی یزدانی» رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران خباز کشور در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: انجمن صنفی کارگران خباز استان تهران با چشم‌پوشی و مماشات بر تخلفات بیمه‌ای کارفرمایان خبازی‌های استان تهران؛ مانع از آن شده که کارگران خباز استان تهران از مزایای بیمه اجباری تامین اجتماعی برخوردار شوند.

یزدانی افزود: سازمان تامین اجتماعی پیش از این با انجمن صنفی کارگران خباز استان تهران بر سر انجام ندادن بازرسی‌های بیمه‌ای به توافق رسیده بود. ضمن اینکه شاغلان این رشته با استناد به ماده 92 قانون نظام صنفی خود را از انجام بازرسی‌های بیمه‌ای معاف کرده‌اند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران خباز کشور افزود: این درحالی است که بارها در این خصوص به رئیس انجمن صنفی کارگران خباز استان تهران تذکر داده‌ایم و از وی خواسته‌ایم که حتی اگر سازمان تامین اجتماعی دست خود را برای انجام بازرسی‌های بیمه‌ای بسته می‌بیند؛ این انجمن صنفی کارگران به رسالت خود در قبال کارگران عمل کند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران خباز کشور افزود: هرگونه مماشات و چشم‌پوشی ازسوی انجمن صنفی کارگران خبازی استان تهران را محکوم می‌کنیم و بار دیگر متذکر می‌شویم که امنیت شغلی کارگران را نباید قربانی رونق  کسب و کار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز