خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان تهران:

کارگران بدون بیمه ساختمان پلاسکو 4 ماه مقرری بیکاری می‌گیرند/ ایجاد 7 ایستگاه برای ثبت نام متقاضیان بیمه بیکاری

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۱۳

حاتم شاکرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از پرداخت 4 ماه بیمه بیکاری به کارگران بدون بیمه ساختمان پلاسکو خبر داد.

به گزارش ایلنا، حاتم شاکرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران درباره جزییات ثبت نام کارگران بیکار شده ساختمان پلاسکو که متقاضی بیمه بیکاری هستند گفت : در چند روز گذشته با ایجاد 7 ایستگاه در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران واقع در خیابان 30 تیر تقاطع سرهنگ سخایی و با هماهنگی شعبه 26 تامین اجتماعی ثبت نام از متقاضیان بیمه بیکاری انجام شده است .

وی با بیان اینکه از روز حادثه مقرری بیکاری شاغلان در حادثه پلاسکو برقرار شده است، تصریح کرد:  این افراد برای افتتاح حساب به بانک رفاه کارگران معرفی شده‌اند و بسیاری از آنان نسبت به افتتاح حساب نیز اقدام کرده اند .

مدیر کل مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با تاکید بر اینکه مراجعینی که فاقد بیمه  هستند چهار ماه تحت پوشش بیمه بیکاری قرار خواهند گرفت افزود: با هماهنگی کارفرمایان و بررسی های بیشتر از سوابق اشتغال شاغلین ساختمان پلاسکو  مطابق با قانون کار و بیمه بیکاری تصمیم گیری خواهد شد و سایر مراجعه کنندگان نیز به تناسب میزان پرداختی و سابقه بیمه آنها ، مشمول بیمه بیکاری می شوند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان بیمه بیکاری ساختمان پلاسکو  می توانند از ساعت 8 صبح تا 18 به محل تعیین شده برای ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مراجعه کنند  و این عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ( 66749758 و 66749759 ) تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز