خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

دیدار نمایندگان فرهنگیان بازنشسته با ریاست کمیسیون تلفیق مجلس/ برای همسان سازی وعده داده شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۰۴

روز گذشته نمایندگان بازنشستگان فرهنگی با ریاست کمیسیون تلفیق مجلس دیدار کردند و در این دیدار، در ارتباط با وعده همسان سازی مستمری‌ها وعده هایی داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته (نهم دی ماه)، نمایندگان بازنشستگان فرهنگی با غلامرضا تاجگردون، ریاست کمیسیون تلفیق مجلس دیدار کردند و در مورد مطالبات خود گفتگو کردند.

یکی از این بازنشستگان می‌گوید: بعد از ماه‌ها دادخواهی فرهنگیان بازنشسته و روی آوری به انواع شیوه‌های اعتراضی از جمله کنش میدانی؛ نامه های اعتراصی و  جمع آوری امضای فرهنگیان که در آخرین مورد بالغ بر ۱۲۰۰۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته مشارکت کردند فرصتی فراهم شد تا    جمعی از فرهنگیان بازنشسته با  رئیس کمسیون تلفیق مجلس  نشستی برگزار کنند.

از قرار معلوم، در این نشست چند ساعته با محوریت " تعیین مبلغی برای رفع تبعیض و همسان سازی حقوق " مطالبات فرهنگیان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که وعده ی تعیین بودجه  برای همسان‌سازی دستاورد این نشست بوده است و قرار است حداکثر تا پایان اسفندماه سال جاری احکام جدید صادر شود.

به گفته بازنشستگان، رییس کمسیون تلفیق در قسمت هایی از سخنان خود عنوان کردند برنامه ی همسان سازی در مدت زمانی دوساله انجام خواهد شد و ۶۰ درصد از وعده ها در سال ۹۶ تحقق خواهند یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز