خبرگزاری کار ایران

مقابل ساختمان استانداری انجام شد؛

تجمع کارکنان موسسه ثامن الحجج در کرمان

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۳۱۹

حدود 300 نفر از شاغلان موسسه ثامن الحجج در استان کرمان، صبح امروز شنبه (2 بهمن ماه )در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی خود ،مقابل ساختمان استانداری کرمان تجمع کردند.

یکی از کارکنان حاضر در این تجمع صنفی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: ما حدود 400  کارمند موسسه ثامن الجج در 33 شعبه در استان کرمان  هستیم که  تقریبا از دی ماه سال گذشته  با تعطیلی تدریجی شعب ثامن الحجج در کرمان ار خرداد ماه بیکار شده ایم.

به گفته وی به دنبال صدور دستور توقف فعالیت موسسه ثامن الحجج از سوی شورای ‌عالی پول اعتبار، بانک مرکزی و دستگاه قضایی، تمامی 2700 نفری که در 480 شعبه این موسسه مشغول به کار بودند، بیکار شده‌اند.

وی افزود: پیش از این نیز کارکنان موسسه ثامن الحجج تجمعات متعددی را در خصوص نامشخص بودن وضعیت شغلی خود  در تهران و شهرستان‌های محل سکونت خود تجمعات متعددی برگزار کرده‌اند.

او بابیان اینکه در این خصوص تاکنون با بی‌توجهی مسئولان مواجه بوده‌ایم، ادامه داد: در رابطه هنوز  اقدامی از سوی مسئولان مربوطه صورت نگرفته و همچنان بیش از  2700 نفر از  کارکنان ثامن الحجج در سراسر کشور  دستشان به جایی بند نیست.

این کارمند موسسسه ثامن الحجج در کرمان با یادآوری اینکه او و همکارانش با میانگین سوابق4تا 8سال به امید بازگشت به کار، هر چند روز یکبار پیگیر وضعیت شغلی خود از نهادهای مختلف مرتبط با موسسه ثامن الحجج هستند و هنوز نتیجه ای از پی گیری های  انجام شده نگرفته اند، افزود: از ساعت 7 صبح امروز که  اعتراض کارکنان شعب کرمان مقابل ساختمان استانداری شکل گرفته  وهمچنان ادامه دارد تا این لحطه هیچ از مسئولان این نهاد دولتی حاضر به شنیدن خواسته های صنفی ما نشده  ومرتبا ما معترضین را بین دفاتر معاونت های  مختلف  پاس کاری می شویم.

به گفته او، آن‌ها در همین رابطه از  مسئولان استانی بویژه شخص استاندار  آقای علیرضا رزم حسینی و نماینده‌های متتخب  مردم کرمان در مجلس به ویژه  آقای محمد رضا پورابراهیمی توقع دارند حداقل به مشکلاتشان  که در نتیجه بی تدبیری مدیران بالادستی ثامن الحجج صورت گرفته گوش فرا بدهند.

تجمع کارکنان موسسه ثامن الحجج در کرمان

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز