خبرگزاری کار ایران

توسط یک نهاد صنفی کارگری صورت گرفت:

تهیه پیش‌نویس سازمان نظام مهندسی ایمنی و بهداشت‌کار

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۴۵۱

کانون انجمن های صنفی ایمنی و بهداشت کار استان تهران ، پیش نویس تشکیل سازمان نظام مهندسی ایمنی و بهداشت کار را تهیه کرده و برای بررسی های بیشتر به به وزارت کار ارسال کرده است.

«خسرو متین» از اعضای هیات مدیره کانون انجمن های صنفی  مسئولین ایمنی و بهداشت کار استان تهران در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب، اظهار داشت: از یک سال پیش کار گروه ویژه ای را در این خصوص تشکیل دادیم و به تازگی پیش نویس آن را تهیه کرده‌ایم.

وی با اشاره به بند 11 بخشنامه ارتقاء بازرسی و ایمنی کار که در نمیه مرداد ماه سال جاری از سوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شده است، گفت: مطابق این بندپیگیری تشکیل سازمان نظام مهندسی ایمنی کار کشور با هدف ساماندهی متخصصان حوزه مذکور در سطح ستاد وزارتخانه مورد تاکید قرار گرفته است

وی افزود: این پیشنویس به منظور  بررسی بیشتر به معاونت روابط کار وزارت کار، معاونت بهداشت وزارت بهداشت و اداره کل بازرسی وزارت کار ارسال شده است.

متین ادامه داد: به زودی این پیش نویس در اختیار اساتید ایمنی و بهداشت کار هم قرار می گیرد تا نظرت آنها را هم در متن این پیشنویس لحاظ کنیم.

وی در خصوص مراحل قانونی شدن این پیشنویس، افزود: امیدواریم پیش نویس فوق پس از تصویب در شورای عالی حفاظت فنی و   هیات دولت به مجلس ارسال شد تا به صورت قانونی به دولت ابلاغ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز