خبرگزاری کار ایران

اعتراض شماری از اعضای تعاونی مسکن سایپا به دعوت نشدن در مجمع عمومی

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۹۸۹

در آستانه برگزاری مجمع عمومی سالیانه اعضای شرکت تعاونی مسکن کارگران ساپیا، شماری از اعضای این تشکل صنفی نسبت به دستورکاری که از سوی هیات‌مدیره کنونی برای گردهمایی پیش رو تعیین شده است، معترض شدند.

شماری از اعضای این نهاد صنفی کارگران کارخانه سایپا با اعلام این مطلب به ایلنا گفتند: قرار است برای فردا (سه‌شنبه، پنجم مرداد) مجمع عمومی اعضای شرکت تعاونی مسکن کارکنان ساپیا تشکیل جلسه بدهد.

این اعضا که به واسطه عضویت در سه پروژه ساختمانی که در محدوده کلاک و مهرشهر کرج ساخته شده است در این تعاونی کارگری عضویت دارند؛ افزودند: در مجموع 264 عضو هستیم اما از هیچ کدام از ما برای شرکت در این مجمع دعوت نشده است.

آنها می‌گویند به احتمال قوی این اتفاق با بخشی از دستور کاری که از قبل برای مجمع فردا اعلام شده است ارتباط دارد.

برپایه این اظهارات، درجریان برگزاری مجمع سال گذشته به دلیل اختلاف نظری که میان مالکان این پروژه‌ها با اعضای هیات مدیره تعاونی وجود داشت، مسئله تایید صورت وضعیت‌های سال 93 و بودجه سال 94 تصویب نشده باقیماند و ظاهرا این مسئله قرار است در مجمع پیش‌رو دوباره مطرح شود.

معترضان به این اقدام می‌گویند: از آنجایی که هنوز مالکیت اسناد پروژه‌های مسکونی مورد اختلاف به صورت کامل به آنها در مقام مالک منتقل نشده است، در نتیجه آنها همچنان عضو تعاونی محسوب شده و می‌بایست برای شرکت در مجمع فردا از همه آنها دعوت بع عمل بیاید.

در عین حال آنها استدلال می کنند که موضوعات ناتمام مانده از مجمع قبلی در ارتباط با پرداخت‌هایی مالی است که هریک در ازاء نام‌نویسی در پروژه‌های یاد شده به تعاونی مسکن داشته اند و در نتیجه حق دارند در جریان گزارش نهایی مربوط قرار بگیرند.

به گفته آنها اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان سایپا با این استدلال که پس از تحویل دادن واحدهای مسکنونی نام‌نویسی شده، عضویت مالکان در تعاونی خود به خود لغو می شود حاضر به ارسال دعوت‌نامه برای شرکت در مجع پیشرو نشده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز