خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر خراسان جنوبی بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۷۴

«فعالیت خانه کارگر خراسان جنوبی بعد از یک وقفه حدودا ۱۰ ساله(از سال۸۳) برای ارائه خدمات به بیش از ۷۰ هزار کارگر شاغل و بازنشسته استان از سر گرفته شده است.»

خانه کارگر خراسان جنوبی با حضور جمعی از فعالان کارگری و مسئولان استانی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

خانم «ام البنین میرابی»، دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان جنوبی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: در مراسم افتتاح خانه کارگر خراسان جنوبی معاون دبیر کل خانه کارگر، مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی، مدیر کل کار استان خراسان جنوبی و معاونت سیاسی استانداری حضور داشتند.

او با بیان اینکه خانه کارگر این استان آماده ارائه خدمات در حوزه‌های درمانی، بیمه‌ای، امور رفاهی، خدمات آموزشی و… برای کارگران است در ادامه افزود: این نهاد غیر دولتی با هدف پیگیری مطالبات و حقوق کارگران و منسجم ساختن آن‌ها در عرصه‌های اجتماعی تشکیل شده‌ است.

به گفته وی، فعالیت خانه کارگر بیرجند بعد از یک وقفه حدودا ۱۰ ساله(از سال۸۳) برای ارائه خدمات به بیش از ۷۰ هزار کارگر شاغل و بازنشسته استان از سر گرفته شده است.

میرابی افزود: مهم‌ترین راه جبران عقب ماندگی، اتحاد و یکدلی کارگران در تشکلات کارگری است و در شهرستان بیرجند با وجود اینکه خانه کارگر دیر احیا شد، اما همه این نیرو‌های شاخص می‌تواند با همدلی و هم افزایی کمک حال خانه کارگر باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز