خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهمنامه وزارتخانه‌های کار و کشاورزی با دانشگاه‌های تهران برای پیوند صنعت و دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۰۹

تفاهم‌نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته راهبردی ارتقای بهره‌وری دستگاه و فی‌مابین وزارت کار و رئیس دانشگاه تهران امضا شد.

به گزارش ایلنا، در نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم، تحقیقات و فناوری، برای نخستین بار در کشور پنج تفاهم‌نامه میان دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، تربیت مدرس، شهید بهشتی و علامه طباطبایی به‌عنوان دانشگاه معین دستگاه‌های اجرایی با هدف نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها و اتصال نهاد علم و فناوری به دستگاه‌های اجرایی منعقد شد.

 براساس این تفاهم‌نامه‌ها دانشگاه تهران با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علم و صنعت با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه علامه طباطبایی با وزارت امور اقتصادی و دارایی، دانشگاه شهید بهشتی با وزارت نیرو و دانشگاه تربیت مدرس با وزارت جهاد کشاورزی همکاری خواهند کرد.
 
تفاهم‌نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «سیدمحمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته راهبردی ارتقای بهره‌وری دستگاه و فی‌مابین وزارت کار و رئیس دانشگاه تهران، رئیس سازمان ملّی بهره‌وری ایران و نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شد.
 
انعقاد تفاهم‌نامه‌ها بین دانشگاه‌های معین و دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها برای حل مسائل کشور انجام می‌شود.

بیش از این نیز وزارت کار و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه اشتغال فارغ التحصیلان و مهارت آموزی به دانشجویان با وزارت علوم و تعدادی از دانشگاه‌ها امضا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز