خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرداخت حقوق کارگران آبفای هرمزگان/ نهادهای دولتی بدهی خود را به آبفا بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۴۸۰

کارگران آبفای هرمزگان از تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی خود انتقاد دارند. به گفته آن‌ها؛ پرداخت حقوق کارگران در گروی وصول بدهی‌های برخی نهادهای دولتی وخصوصی به آبفا است.

یکی از کارگران آبفای هرمزگان با بیان اینکه چند سال است مطالبات مزدی خود را با تاخیر دریافت می‌کنیم، به خبرنگار ایلنا گفت: شرکت آبفای خوزستان از نهادهای دولتی و خصوصی بابت هزینه آب شرب طلبکار است و پرداخت مطالبات ما کارگران آبفای هرمزگان در گروی پرداخت این طلب به آبفا است بنابراین از استانداری و سایر نهادهای دولتی برای این طلب وصول نشده درخواست کمک داریم.

این کارگر با اشاره به اینکه برای پرداخت حقوق بارها با مسئولان آبفا صحبت کرده‌ایم، افزود: مسئولان آبفای هرمزگان اذعان دارند که این واحد خدماتی چندیم سال است در دریافت قبوض آب شرب و سایر بدهی‌های خود از ادارات بخش خصوصی و نهادهای دولتی دچار مشکل است.

وی ضمن بیان اینکه تلاش مدیریت آبفای هرمزگان برای پیگیری مطالبات حدود ۲ هزار کارگر و کارمند شاغل در این شرکت درخور توجه است، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل مدیریت آبفای هرمزگان پیگیر دریافت حداقل بخشی از طلب این اداره برای پرداخت حقوق کارگران و هزینه‌های جاری از ادارات دولتی و خصوصی است اما به نتیجه قابل قبولی نرسیده است.

او در ادامه با بیان اینکه با توجه به بدهی سنگین نهادهای دولتی بعید می‌دانم شرکت آبفای هرمزگان بتواند به این زودی بدهی خود را بابت قبوض آب بها دریافت کند، افزود: شواهد بیانگر این موضوع است که مشکل و شرایط کارگران آب و فاضلاب استان هرمزگان همچنان ادامه‌دار است.

وی افزود: باتوجه به اینکه مبلغ طلب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از نهادهای دولتی هر ماه بیشتر می‌شود و هم‌اکنون به سه‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده، اما به دلیل پرداخت نکردن و پرداخت ناکافی بدهی‌ها به شرکت آب و فاضلاب کارگران به سختی اموراتشان را می‌گذرانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز