خبرگزاری کار ایران

فعالیت «آجر ماهوته آبدانان» از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۲۶۴

کارخانه تولید آجر روستای ماهوته آبدانان بعد از ۷سال تعطیلی، آغاز به کار می‌کند. با راه‌اندازی دوباره‌ی این کارخانه برای دست‌کم ۳۵ کارگر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولیدی آجر روستای ماهوته آبدانان که از ۷ سال پیش به دلیل مشکلات مالی فعالیت آن متوقف شده بود، با تجهیز اعتبار به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

یک منبع کارگری در ایلام گفت: مشکلات مالی این کارخانه را با چالش مواجه کرده بود، اما با اختصاص ۵ میلیارد تومان تسهیلات مالی که تقریبا نیمی از آن پرداخت شده، این کارخانه به زودی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

او با بیان اینکه این واحد سالانه ظرفیت تولید حدود ۲۳ میلیون آجر را دارد، در ادامه افزود: اخیرا با پیگیری مسئولان استانی و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی صندوق کار آفرینی شهرستان آبدانان، خطوط تولیدی کارخانه در حال راه‌اندازی است.

این کارگر با بیان اینکه مزایای راه‌اندازی این کارخانه، تامین و تولید انواع آجر برای تامین نیاز مصرف کنندگان شهرستان و استان است، افزود: تعدادی کارگر برای آماده‌سازی کارخانه مشغول به کار شده‌اند و قرار است به مرور با رونق گرفتن فعالیت این واحد تولیدی کارگران زیادی برای اشتغال جذب این کارخانه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز