خبرگزاری کار ایران

حمزه‌ای:

کارگران آگاه هستند و در دفاع از فسلطین به پا خواستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۱۷

معاون امور بین الملل خانه کارگر گفت: طی روزهای گذشته در فرانسه، اتحادیه کارگری USB در ایتالیا، ۵میلیون نفر در هند و اکثر اتحادیه‌های کارگری جهان قیام کردند و اعلام همبستگی با فلسطین داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حمزه‌ای (معاون امور بین الملل خانه کارگر) گفت: آقای محجوب نایب رییس اتحادیه‌های کارگری یا همان WFTU است، این اتحادیه ۱۰۵میلیون نفر در جهان عضو دارد و این افتخاری برای ماست که آقای محجوب نایب رئیس این اتحادیه هستند. سالهاست در جلسات این اتحادیه شرکت می‌کنیم. ما به افتخار می‌گوییم که در هر جلسه‌ی این اتحادیه از ملت مظلوم فلسطین دفاع کرده و در قطعنامه‌های مختلف، حمله‌ی ظالمانه‌ی اسرائیل به فلسطین را محکوم کرده‌ایم. 

وی افزود: اسرائیل طی روزهای گذشته به مراکز مسکونی، کودکان و زنان و مردان و کارگران حمله‌ور شد. دبیرکل خانه کارگر و نایب رئیس اتحادیه‌های کارگری از تمام اتحادیه‌های جهان خواستند که به کمپین مبارزه با اسرائیل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بپیوندند و همبستگیِ خود را اعلام کنند. 

حمزه‌ای گفت: طی روزهای گذشته در فرانسه، اتحادیه کارگری USB در ایتالیا، ۵میلیون نفر در هند و اکثر اتحادیه‌های کارگری جهان قیام کردند و اعلام همبستگی با فلسطین داشتند. همچنین به تازگی اتحادیه کارگران ایتالیا دستگیری یکی از رهبران تشکلات فرانسه را به دلیلِ حمایت از ملت فلسطین محکوم کرده است. 

وی تاکید کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که کارگران آگاه هستند. جامعه کارگری پیشتار است و اگر در سمتی قرار می‌گیرد موفق است. ما از کارگران و ملت مظلوم فلسطین همراه با همه آزادی‌خواهان جهان اعلام حمایت می‌کنیم و تا جایی که در توانمان باشد به آن‌ها کمک می‌کنیم. 

حمزه‌ای در پایان تاکید کرد: اتحادیه‌های کارگری دوستدار جنگ نیستند اما ۴.۵۰ سال پیش اسرائیل این حمله را آغاز کرد. اسرائیل غاصب است و ما از فلسطین اعلام حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز