خبرگزاری کار ایران

تعدیل تعدادی از کارگران شهرداری زاهدان با خروج پیمانکار

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۰۹

تعدادی از کارگران شهرداری زاهدان با خروج پیمانکار بدون دریافت مطالبات خود بیکار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک منبع کارگری در استان سیستان و بلوچستان با اعلام خبر تعدیل برخی همکاران خود گفت: کارگران تعدیل شده بخشی از کارگران پیمانکاری بخش خدماتی منطقه ۴ شهرداری زاهدان هستند که تقریبا از ابتدای مهرماه جاری با خروج پیمانکار بیکار شده‌ و بلاتکلیفی هستند.

گفته می‌شود؛ میانگین سابقه این کارگران ۱۰ تا ۱۵ سال است که تقریبا هر روز در پیگیری وضعیت شغلی و مطالبات معوقه خود مقابل ساختمان شهردرای و شورای شهردست حاضر می‌شوند.

کارگران بیکار شده شهرداری زاهدان که در بخش خدمات شهرداری منطقه ۴ مشغول کارند، در تشریح مشکلات خود گفتند: از سال‌ها قبل تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری مشغول به کار بوده‌ایم اما از زمان خاتمه قرارداد آخرین پیمانکار، وضعیت شغلی مشخصی نداریم و هنوز نتوانسته‌ایم مطالبات معوقه خود را از پیمانکار دریافت کنیم.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود که در حال حاضر شهرداری با این بهانه که بعد از خروج پیمانکار قبلی، بدنبال قرارداد کار با پیمانکار جدید برای ادامه کار است، کارگران را در انتظار نگه داشته است.

طبق اظهارات آنان؛ شهرداری زاهدان و سایر نهادهای مربوطه همانند اداره کار پیگیر مشکلات کارگران نیستند. از این رو کارگران که چاره‌ای جز مطرح کردن مشکلاتشان با مسئولان بالادستی را ندارند.

کارگران همچنین گفتند: شرایط فوق باعث نگرانی و برهم خوردن آرامش ما شده است. به همین دلیل از مسئولان درخواست داریم نظارت خود را بر رفتار مسئولان و عملکرد پیمانکار شهرداری زاهدان بیشتر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز