خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با وزیر نفت تاکید شد:

همکاری شرکت‌های تابعه صندوق کشوری با وزارت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۳۹

نعمت الله ترکی پیرامون فعالیت های هلدینگ صبا انرژی و شرکت‌های وابسته به آن وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به‌منظور هم افزایی و افزایش مشارکت و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌ها و شرکت‌های وابسته به این صندوق با بنگاه‌های اقتصادی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در دیدارهای جداگانه‌ای با وزیر نفت و همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفتگو کرد.

نعمت الله ترکی (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) پیرامون فعالیت‌های هلدینگ صبا انرژی و شرکت‌های وابسته به آن از جمله پتروشیمی جم، پیروپیلن جم، صبا فولاد و سایر شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گار و انرژی با جواد اوجی (وزیر نفت دولت سیزدهم)، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بر هم افزایی بین وزارت نفت و صندوق بازنشستگی کشوری و توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و طرح‌های و پروژه‌های ملی و کمک به چرخه اقتصادی کشور تاکید شد.

ترکی همچنین با حضور در بنیاد شهید و امورایثارگران با امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، گزارشی از اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در یک سال اخیر به ویژه در حوزه اقتصادی، معرفی مدل صندوق در انتصابات و به‌کارگیری نخبگان و همچنین سند راهبردی صندوق ارائه کرد.

در این نشست، دو طرف ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی و مشارکت بین شرکت‌های وابسته، پیرامون ظرفیت‌های موجود و طرح‌های احتمالی قابل اجرا در آینده بحث و تبادل نظر کردند.

لازم به یادآوری است، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در قالب برنامه مستمر و از پیش تعیین شده، در کنار رایزنی با مقامات ارشد دولت و مجلس برای رسیدگی به مهم ترین مسائل و نیازهای بازنشستگان کشوری از جمله موضوع همسان‌سازی حقوق و اجرای ماده ۸۵قانون مدیریت خدمات کشوری، در حوزه اقتصادی نیز با هدف توسعه سرمایه گذاری و ریل گذاری اجرای طرح های بزرگ و سودآور اقتصادی برای تامین هرچه بیشتر منابع تامین‌کننده حقوق بازنشستگان با مقامات کشوری و لشکری گتفگو و مذاکره می‌کند که حاصل آن امضای تفاهم نامه‌های متعدد اقتصادی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز