خبرگزاری کار ایران

درخواست مساعدت از سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای در آموزش کارگران و خانواده‌های بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۲۲۰

دریابیگی خواستار مساعدت اداره کل فنی و حرفه‌ای برای بهره‌گیری کارگران و خانواده‌های بازنشستگان استان از این آموزش‌ها شد.

به گزارش ایلنا، نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران خواستار مساعدت این سازمان در آموزش به خانواده‌های بازنشستگان شد.

مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان مازندران در این جلسه گفت: توسعه اقتصادی در هر جامعه‌ای با نیروهای مولد و آموزش دیده محقق می‌شود و اداره کل فنی وحرفه‌ای استان تلاش دارد با اجرای برنامه‌های مختلف به ارتقای مهارت‌ها درجامعه کمک کند. 

حسین درویشی (مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان مازندران) به مناسبت هفته دولت این مطلب را دردیدار نصرالله دریابیگی (نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران) و تنی چند از اعضای هیات اجرایی خانه کارگر، جمعی از بازنشستگان و دیگر تشکل‌های عنوان کرد و گفت: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مازندران با برگزاری دوره‌های جوار کارگاهی؛ مشاوره و ایجاد مهارت‌های شغلی و برقراری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در محیط‌های کاری تلاش نموده سهمی شایسته در ارتقای مهارت‌های استان داشته باشد. 

درویشی با قدردانی از یک عمر تلاش‌های بازنشستگان استان برای اعتلای تولید و اقتصاد استان و نقش آفرینی کارگران برای به گردش درآوردن چرخ‌های صنعت گفت: آمادگی کامل برای برگزاری دوره‌های اموزش فنی و حرفه‌ای جهت تمامی اقشار مردم استان داریم تا از این طریق سطح درآمدی و معیشت خود را بالا ببرند. 

در این دیدار درویشی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگویی تمام عیار از عزت و افتخار و همراه مردم بودن توصیف کرد. 

دراین دیدار دریابیگی (هماهنگ کننده خانه‌های کارگر شمال کشور) با قدردانی ازتمامی ارکان دولت در استان و تشکر ویژه از مدیر کل فنی وحرفه‌ای گفت؛ تشکل‌های کارگری و بازنشستگی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب همواره ثابت کرده‌اند که رهرو امام و رهبرشان هستند و در سال جاری که سال انتخابات مهم مجلس است؛ با تمام قدرت به میدان خواهند آمد تا در کنار آحاد مردم صحنه‌های زیبایی را خلق نمایند. 

دریابیگی با اشاره به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مهارت آموزی و اتصال مهارت آموزان به بازار کار -که قطعا نقش موثری در ارتقای معیشت آنان خواهد داشت- خواستار مساعدت اداره کل فنی و حرفه‌ای برای بهره‌گیری کارگران و خانواده‌های بازنشستگان استان از این آموزش‌ها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز