خبرگزاری کار ایران

فاز دوم کارخانه مخابرات راه دور ایران آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۲۰۶

با گذشت ۲۱ روز از بازدید رئیس قوه قضائیه از کارخانه مخابرات راه دور شیراز، فاز دوم این واحد تولیدی (کارگاه‌های الکترونیک) آغاز به‌کار کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: در جریان سفر اخیررئیس قوه قضائیه  به شیراز وبازدید از کارخانه مخابرات راه دور شیراز فاز اولیه این واحد تولیدی ( سالن‌های مکانیکی و جوش رنگ) راه اندازی شد و در ادامه تکمیل روند تولید این کارخانه، کارگاه‌های الکترونیکی این کارخانه شروع به کار کرد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه نظارت کارگروه قضائی بر فعالیت کارخانه مستمراً ادامه دارد، افزود: آنچه امروز در جریان بازدید از کارخانه مشاهده شد انگیزه کار و فعالیت کارگران در راستای تکمیل کلیه فازهای تولیدی کارخانه بود.

وی با اشاره به این موضوع که کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) )در گذشته شناسنامه فارس در بخش الکترونیک بوده است، گفت: همه عوامل و کادر مدیریتی جدید این واحد تولیدی تلاش می‌کنند که هویت این واحد تولیدی معتبر که با سفر رئیس قوه قضائیه احیا شد را به نقطه اوج و بهره‌برداری از ظرفیت کامل برسانند.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای (رئیس قوه قضاییه) روز ۱۶ مرداد ماه در سفر به شیراز ضمن بازدید از کارخانه مخابرات راه دور شیراز با گفتگو باشماری از کارگران قول پیگیری مشکلات این کارخانه را داده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز