خبرگزاری کار ایران

ثبت نام دور جدید وام بیست میلیون تومانیِ بازنشستگان کارگری/ نیازی به مراجعه‌ی حضوری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۰۸

زمان ثبت نام دور جدید وام بازنشستگان، شنبه ۲۱ مرداد لغایت جمعه ۲۷ مردادماه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ثبت نام دور جدید وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان، آغاز شد؛ مهلت ثبت نام از شنبه ۲۱ مرداد لغایت جمعه ۲۷ مردادماه است.

براساس اعلام کانون‌های بازنشستگی، ثبت نام صرفا از طریق سامانه غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir و از منوی مستمری بگیران انجام خواهدشد. ثبت نام وام نیاز به هیچگونه پیگیری نداشته و در صورت تایید، مراتب آن از طریق پیامک سازمان تأمین اجتماعی اطلاع رسانی خواهد گردید.

 با توجه به محدود بودن سهمیه اختصاصی به نسبت جمعیت بازنشستگان و کثرت متقاضی، تسهیلات اختصاصی بصورت قرعه کشی در سایت تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت.

بازنشستگان برای شرکت در قرعه کشی باید شرایطی داشته باشند: دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر؛ حداکثر مستمری دریافتی ۱۵۰ میلیون ریال؛ دارای سن ۵۰ تا ۷۸سال؛ عدم مسدودی حساب؛ مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی؛  نداشتن سابقه چک برگشتی؛ عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)؛ عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی ۳ سال گذشته و داشتن موجودی کافی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز