خبرگزاری کار ایران

امیدواری برای رفع مشکلات تعاونی مسکن کارگری امیرالمومنین (ع)پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۷۳

منابع کارگری در شهرستان پاکدشت ابراز امیدواری کردند با حضور استاندار در پاکدشت و دیدار با شماری از اعضای پروژه تعاونی مسکن کارگری امیرالمومنین (ع)، موضوع خانه‌دار شدن حدود ۴ هزار کارگر بعد از ۱۸ سال حل شود.

یکی از اعضای تعاونی امیرالمومنین(ع) در پاکدشت در تماس با خبرنگار ایلنا، از دیدار روز پنجشنبه گذشته استاندار تهران با شماری از اعضای این تعاونی مسکن خبر داد.

از قرار معلوم، حضور علیرضا فخاری (استاندار تهران) به دنبال سفر آبان ماه سال گذشته (۱۴۰۱) رئیس جمهور به پاکدشت و ملاقات با اعضای این تعاونی مسکن کارگری صورت گرفته است که در نتیجه آن طبق دستور رئیس جمهور ظاهرا توافقات خوبی در راستای حل مشکلات چندین‌ساله این تعاونی اتخاذ شده است که بنا به گفته استاندار صورتجلسه آن پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

پرونده اراضی تعاونی مسکن کارگران شهرک امیرالمومنین (ع) شهرستان پاکدشت در استان تهران، با نزدیک به ۴هزار شاکی از حدود ۱۸سال پیش در جریان بوده، اما علارغم پیگیری‌های زیاد، هنوز مشکلات اعضای این تعاونی برطرف نشده است.

اعضای این تعاونی امیدوارند بعد از سال‌ها بلاتکلیفی با حمایت شخص رئیس جمهور و پیگیری استاندارتهران بتوانند بعد از ۱۸ سال صاحب خانه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز