خبرگزاری کار ایران

اداره کل کار سیستان وبلوچستان خبر داد:

بخشی از معوقات مزدی کارگران شهرداری ایرانشهر پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۵۰۵

اداره‌کل کار سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای از پرداخت بخشی از حقوق کارگران شهرداری ایرانشهر خبر داد .

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است:

حقوق کارگران پاکبان تا پایان بهمن ماه، حقوق کارگران فضای سبزو عمران تا پایان آذرماه و حقوق کارکنان آتش نشانی و نقلیه موتوری و اداری ایرانشهر تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱ پرداخت شده است. در عین حال مطالبات مربوط به عیدی تمام کارکنان در پایان هر سال در صورت‌ عدم وجود اعتبار در سیستم حسابداری بعنوان طلب آنان از شهرداری بستانکار شده و در طول سال طی درخواست به آن‌ها پرداخت می‌شود.

 همچنین در این اطلاعیه تاکید شده صیانت از نیروی کار را با جدیت دنبال و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌ها از جمله کمیسیون کارگری شورای تامین استفاده می‌شود.در این راستا در روزهای پایانی سال گذشته با دستور استاندار و پیگیری معاونت امور عمرانی استانداری، مبلغی به حساب شهرداری‌های سطح استان واریز و بخش زیادی از مطالبات کارکنان وکارگران خدوم آنها تسویه شد.

موضوع مطالبات کارگران شهرداری ایرانشهر با وجود اینکه مربوط به مدت زمان طولانی می شود اما از سال گذشته بصورت مستمر توسط این اداره کل رصد و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

لیست بیمه تمام کارکنان تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ ارسال شده و این عزیزان از خدمات درمان استفاده می‌کنند.

در پایان سال گذشته نیز با توجه به واریز وجه از سوی استانداری، حقوق معوقه ۲ ماه کارکنان و سه ماه پاکبانان پرداخت شده و باقی‌مانده معوقات حقوق به عنوان دیون ممتازه تلقی که پرداخت آن در اولویت است.

با این حال کارگران شهرداری می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر اقدام به تنظیم دادخواست و پیگیری قانونی از طریق مراجع حل اختلاف کار کنند. این مهم تا حصول نتیجه لازم و رضایتمندی کامل کارگران عزیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز